دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

آشنایی با بازاریابی عصبی

امروزه بازاریابی های مدرنی در دنیای تبلیغات و مارکتینگ وجود دارد. بازاریابی رایحه یکی از مارکتینگ های مدرن است که در مقاله ی ” بازاریابی رایحه چیست ؟ “ با این مدل بازاریابی آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مدل های مارکتینگ موثر و مدرن را اینباند مارکتینگ معرفی می کنند. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با مدل بازاریابی اینباند آشنا شدیم.

شبکه های اجتماعیکارشناسان آژانس تبلیغاتی بازاریابی آنلاین را برای کسب و کارهای کوچک و نوپا بسیار مفید ارزیابی می کنند. در مقاله ی ” بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک “ با تاثیر بازاریابی بر کسب و کارهای کوچک آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی شبکه های اجتماعی را برای بازاریابی و تبلیغات برندها بسیار موثر می دانند. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ با راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی مدل بازاریابی عصبی می پردازیم.

بازاریابی عصبی چیست ؟

بازاریابی عصبی مدل جدیدی از مارکتینگ است که رفتار مشتری را براساس عملکرد مغز و اعصاب مورد بررسی قرار می دهد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که بازاریابی عصبی یک مارکتینگ میان رشته ای است که در آن از علوم روانشناسی، بازاریابی و عصب شناسی استفاده می شود. برندهای بزرگ از بازاریابی عصبی برای پیش بینی رفتارهای مشتریان استفاده می کنند. جهت آشنایی با نحوه ی تبلیغات و بازاریابی برندهای بزرگ مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ را مطالعه نمایید.

فروش براساس بازاریابی عصبی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی فروش بازاریابی عصبی را براساس تجزیه و تحلیل امواج مغزی مشتریان می دانند. به منظور تجزیه و تحلیل امواج مغزی مشتریان از MRI های مدرن پزشکی که برای امواج مغزی ساخته شده اند استفاده می شود. فروش برند براساس ایده هایی است که از تجزیه و تحلیل این مدل ها حاصل می شود.

بازاریابی عصبیطبق کارشناسان این حوزه ی بازاریابی، برندها ممکن است رفتار و پیشنهادی داشته باشند که باعث فشردن دکمه ی درد در مشتریان بشود.

از سوی دیگر با انجام اقدامات صحیح می توانید دکمه ی لذت را روشن کنید که منجر به خرید قطعی مشتریان خواهد شد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که اقدامات فراوانی موجب روشن شدن دکمه ی درد یا لذت می شود.

به عنوان مثال مشتریانی که دست و دل باز نباشند در هنگام خرید دکمه ی درد آنها فعال می شود که با ارائه ی پیشنهادات مناسب می توان این دکمه ی درد را کنترل نمود.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply