دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

آشنایی با بازاریابی ویروسی

با توجه به پیشرفت سریع و همه جانبه در ارتباطات متدهای جدید بازاریابی و تبلیغات توسط کارشناسان به صاحبان کسب و کارهای مختلف پیشنهاد می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها پیشنهاد می کنند با توجه به امکانات و شرایط موجود متد موردنظر خود را انتخاب نمایند. در مقالات ” آشنایی با بازاریابی عصبی “ و ” هدف از بازاریابی پارتیزاتی چیست ؟ “ با مدل های بازاریابی عصبی و پارتیزانی آشنا شدیم.

دیجیتال مارکتینگکارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند در انتخاب متد مناسب برندها باید آینده مارکتینگ را نیز مدنظر داشته باشند. در مقاله ی ” دانستنی های مهم در مورد آینده دنیای مارکتینگ “ با آینده دنیای مارکتینگ بیشتر آشنا شدیم. صاحبان کسب و کارهای سنتی ممکن است تمایلی به استفاده از فضای دیجیتال نداشته باشند، با این وجود کارشناسان آژانس تبلیغاتی به این افراد پیشنهاد می کنند حتما از فضای دیجیتال برای برند خود استفاده نمایند. در مقاله ی ” ورود کسب و کارهای سنتی به دیجیتال مارکتینگ “ در مورد نحوه ی ورود مشاغل سنتی به دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی بازاریابی ویروسی می پردازیم.

بازاریابی ویروسی چیست ؟

در بازاریابی ویروسی یک مشتری برند شما را به اطرافیان معرفی می کند و این روند توسط سایرین نیز ادامه پیدا می کند و مشتریان فراوانی به برند شما جذب می شوند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی مزیت بازاریابی ویروسی را در افزایش چند برابری مخاطبان در زمان کوتاه می دانند. در ادامه با روش پیاده سازی این متد آشنا می شویم.

ارائه محصولات و خدمات رایگان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که در بسیاری از بازاریابی های ویروسی ارائه خدمات و محصولات رایگان به مشتری وجود دارد. کلمه رایگان به تنهایی می تواند باعث جذب مشتریان فراوانی به سمت برند بشود. البته این نکته را حتما مدنظر داشته باشید که خدمات و محصولات ارزشمندی را به صورت رایگان به مشتریان ارائه کنید. محصولات بی ارزش حتی اگر رایگان هم باشند تاثیری در جذب مشتری نخواهند داشت.

بازاریابی ویروسیانتقال ساده پیام های برند :

از پیام های ساده در بازاریابی ویروسی استفاده کنید تا مشتریان به سادگی پیام های شما را به خاطر داشته باشند و به اطرافیان منتقل کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که بسیاری از برندهای مشهور از شعارها و پیام های تبلیغاتی ساده استفاده می کنند. از لحاظ اصول بازاریابی نیز پیام های برند باید ساده و کامل باشند تا به راحتی از طریق بازاریابی ویروسی  قابلیت گسترش سریعی داشته باشند.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply