SEOتبلیغات گوگلدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

استراتژی های اینباند مارکتینگ

نویسنده 10 اکتبر 2018 بدون دیدگاه

امروزه اینترنت و شبکه های مجازی نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می کنند و فرایند تبلیغات و بازاریابی نیز از این امر مستثنی نیست. در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “  به نقش مهم بازاریابی دیجیتال در  تبلیغات اشاره کردیم. فرآیند مارکتینگ با ظهور عصر دیجیتال تحولات فراوانی پیدا کرده است و امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی را پیدا می کنید که از دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی و تبلیغات استفاده نکند.

اینباند مارکتینگ

با ظهور ” رسانه های مدرن “  روش های بازاریابی مدرنی ایجاد شدند که یکی از مفیدترین آنها روش اینباند مارکتینگ می باشد. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “  با مدل بازاریابی اینباند آشنا شدیم. در اینباند مارکتینگ که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد با تولید محتوای مفید و مرتبط با نیاز کاربران محصول یا خدمات به کاربران معرفی می گردد. پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا ” با فرایند تولید محتوا در تبلیغات آشنا شدیم. در مقاله ی ” چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “  در مورد متدولوژی اینباند صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم با استراتژی های اینباند بیشتر آشنا شویم.

از سئو استفاده کنید :

در مقاله ی ” نقش گوگل درتبلیغات “ در مورد سئو و نقش مهم آن در مارکتینگ صحبت کردیم. مخاطبین با بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از طریق موتورهای جستجوگر آشنا می شوند و به همین دلیل بهینه سازی سایت برای یک آژانس تبلیغاتی در مارکتینگ اهمیت زیادی دارد. برای موفقیت در اینباند مارکتینگ در کنار تولید اطلاعات مفید برای کاربر به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر نیز توجه داشته باشید.

 

منابع تکمیلی معرفی کنید :

آژانس تبلیغاتی در حین فرایند اینباند مارکتینگ علاوه بر ارائه ی مطالب مفید و کاربردی به مشتریان بهتر است با معرفی منابع تکمیلی به مشتریان در جهت شناخت کامل موضوع کمک کند. در ویدیوی ” چرا اینباند مارکتینگ “ در مورد لزوم معرفی منابع اضافی برای مشتریان صحبت کردیم.

سیستم پشتیبانی

یک سیستم پشتیبانی عالی داشته باشید :

یک آژانس تبلیغاتی هرچقدر هم در فرایند اینباند مارکتینگ با تولید محتوای عالی در جذب مشتری موفق باشد اگر شما یک سیستم پاسخگویی قوی و منسجم برای مشتریان نداشته باشید، کاربران جذب برند شما نخواهند شد. بسیاری از کاربران اگر از سیستم پاسخگویی راضی نباشند ارتباط خود را با برند قطع خواهند کرد. پس در کنار تولید محتوا از سیستم پشتیبانی غافل نشوید.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید :

مشتریانی که برند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند وفادارترین مشتریان شما هستند. به همین دلیل است که یک آژانس تبلیغاتی بر روی شبکه های اجتماعی حساب ویژه ای باز می کند. با ایجاد یک شبکه اجتماعی و تولید محتوای مناسب و مفید برای مخاطبان می توانید مشتریانی همیشگی جذب نمایید .

 

به مشتریان وفادار جایزه بدهید :

مشتریان وفاداری که همیشه از برند و محصولات شما حمایت می کنند یکی از مهمترین عوامل موفقیت برند شما و مشهور شدن محصولات برند در میان افراد جامعه هستند. مشتریان وفادار یکی از مهمترین عوامل پیشرفت یک برند هستند. به همین دلیل معمولا از طرف کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می شود که یک هدیه برای این مشتریان وفادار درنظر بگیرید.

تولید محتوا

تولید محتوا برای محصولات :

در فرایند اینباند مارکتینگ با تولید محتوایی که محصول را معرفی می کند مخاطبین را بیشتر با محصول آشنا کنید. بسیاری از مشتریان برندهایی را انتخاب می کنند که محصولات را به خوبی به آنها معرفی می کنند. به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در فرایند تولیدمحتوا به معرفی محصول و ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازید. مشتریان ترجیح می دهند محصولی را خریداری کنند که کاملا با آن آشنایی پیدا کرده اند.

در صورتی که تمایل به انجام اینباند مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید