SEOدیجیتال مارکتینگسئو

اشتباهات رایج در تولید محتوا

نویسنده ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

تولید محتوای باکیفیت به برند شما کمک می کند که در صفحات موتورهای جستجوگر رتبه بندی مناسبی داشته باشد. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با تبلیغات محتوایی بیشتر آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در تبلیغات محتوایی نیازهای مشتریان را تشخیص بدهید و با توجه به نیازهای مشتریان محتواهای مناسبی برای این دسته از مشتریان تهیه نمایید.

رتبه بندی سایت

تولید محتوا روش مناسبی برای معرفی محصولات و برندسازی در فضای اینترنت است. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ با راهکارهای برندسازی بر اساس محتوا آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجوگر را عامل مهمی در موفقیت تبلیغات و بازاریابی عنوان می کنند.

در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ با نقش مهم محتوا در بهبود ریته وبسایت ها آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی در کنار موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی را نیز بستر مناسبی برای معرفی محصولات یا خدمات معرفی می کنند.

در مقاله ی ” راهکارهای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی “ با راهکارهای فعالیت در شبکه های اجتماعی آشنا شدیم.

انتخاب کلمه کلیدی نامناسب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی انتخاب کلمه کلیدی نامناسب را یکی از مهم ترین عوامل عدم موفقیت در تولید محتوا می دانند. اگر کلمات کلیدی مناسبی انتخاب نکنید مخاطبان هدف برند شما را پیدا نخواهند کرد. حتما پیش از شروع فرایند تولید محتوا زمانی را صرف انتخاب کلمات کلیدی مناسب نمایید. همچنین هیچ گاه تنها بر روی یک کلمه کلیدی متمرکز نشوید و تلاش کنید از کلمات مترادف با کلمه کلیدی انتخاب شده نیز در تولید محتوا استفاده نمایید.

تولید محتوا فقط برای سئو :

محتوایی که منتشر می شود نباید تنها به دلیل سئو و بهبود رتبه بندی سایت نوشته شده باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که در هنگام طراحی و اجرای محتوا حتما به نظر و سلیقه مخاطبان توجه کنید. توجه داشته باشید که انتشار محتوای باکیفیت که مناسب با نیازهای کاربران طراحی شده است می تواند این مخاطبان هدف را به مشتریان همیشگی برند تبدیل نماید.

تولید محتوا

نوشتن محتوای سنگین :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند از نوشتن محتوای سنگین برای مشتریان اجتناب کنید. محتوای منتشر شده باید روان و قابل فهم باشد تا مشتریان علاقه مند به مطالعه کامل مقاله باشند. در صورتی که متن نوشتار برای خوانندگان سنگین و کسل کننده باشد باعث می شود آنها وبسایت شما را ترک کنند. زمانی که مقالات برای مشتریان روان و مفید باشند سایر مطالب وبسایت نیز مورد توجه مشتریان قرار می گیرد و باعث می شود که وبسایت شما توسط آنها مورد بازدید مجدد قرار بگیرد.

اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا با استفاده از مدرن ترین متدهای برندینگ با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید