SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

اصول موفقیت در تبلیغات برندها

نویسنده ۳۰ تیر ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

بسیاری از ما تبلیغات موفق بسیار قدیمی را هنوز در خاطر داریم که علیرغم گذشت مدت زمان زیادی از نمایش این تبلیغات، هنوز هم برای بسیاری از افراد جذاب و خاطره انگیز هستند. البته کارشناسان آژانس تبلیغاتی این نکته را یادآوری می کنند که با ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای مارکتینگ و تبلیغات نیز پیشرفت های فراوانی پیدا کرد. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با روش های مدرن تبلیغات که برندها استفاده می کنند آشنا شدیم.

برندسازی

کارشناسان آژانس تبلیغاتی آشنایی با روش های تبلیغی برندهای مشهور را برای کسب و کارهای نوپا توصیه می کنند.

در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با این روش های مدرن آشنا شدیم.

کسب و کارهای نوپا با استفاده از مارکتینگ و معرفی محصولات به مخاطبان هدف می توانند کسب و کار خود را توسعه بدهند.

در مقاله ی ” راهکارهایی برای توسعه بازاریابی برندهای کوچک “ در این مورد صحبت کردیم. در این مقاله نظرات کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای موفقیت در تبلیغات را بررسی می کنیم.

انتخاب تیتر مناسب :

مخاطبان در زمان کوتاهی تصمیم می گیرند که آگهی شما را نگاه کنند یا از آن چشم پوشی کنند. به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که تیتر مناسب و جذابی برای تبلیغ انتخاب نمایند. زمانی که مخاطبان تصمیم می گیرند به مطالعه یک آگهی بپردازند در ابتدا آن را به صورت سطحی می خوانند تا به مرحله ای برسند که توضیحات متن برای آنها جذابیت داشته باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی این نکته را به برندها گوشزد می کنند که مخاطبان بعد از مشاهده تیتر اگر تمایل به مطالعه متن را داشته باشند معمولا در ابتدا تصاویر و توضیحات مربوط به تصاویر و عناوین مطالب را به طور سطحی مطالعه می کنند. اگر در این میان با مطلب جذابی مواجه شوند به مطالعه کامل متن می پردازند. بنابراین از انتخاب تیتر و عکس های مناسب به هیچ عنوان غافل نشوید.

تیتر تبلیغ

تلاش کنید متمایز باشید :

در فضای رقابتی سنگینی که در بین برندها وجود دارد برندی موفق خواهد بود که در ارائه محصولات و خدمات متمایز باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که ارائه تمامی محصولات به تمامی افراد جامعه انتخاب مناسبی نیست. مسلما تمامی افراد به تمامی محصولات شما نیاز ندارند. بنابراین بهترین مدل بازاریابی، معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان هدف است که به برند شما نیاز دارند.

شناخت مخاطبان هدف :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که شناخت کامل مخاطبان هدف می تواند در طراحی و انتخاب رسانه های مناسب برای تبلیغات بسیار مفید باشد. برند باید نیازهای مخاطبان هدف را کاملا بشناسد و با استفاده از محصولات یا خدمات به بهترین نحو به رفع نیازهای مخاطبان کمک کند. تلاش کنید یک اطلاعات جامع از مخاطبان هدف ایجاد کنید. یک طبقه بندی براساس جنسیت مخاطبان، رده سنی، سلایق و علائق، محل زندگی و مواردی از این دست آماده کنید.

صداقت داشتن با مخاطبان :

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارها داشتن صداقت با مشتریان است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که در مارکتینگ و معرفی محصولات همواره صداقت داشته باشند و از تعریف های غیرواقعی در مورد محصولات خودداری نمایند. همیشه پیام ها و وعده هایی به مشتریان ارائه کنید که توانایی برآورده ساختن آنها را در زمان مقرر داشته باشید.

ارتباط با مشتریان را حفظ کنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی این نکته را به برندها یادآوری می کنند که ارتباط برند با مشتریان بعد از خرید نیز حفظ شود. مشتریان قبلی با برند شما آشنا هستند و از کیفیت محصولات شما رضایت دارند بنابراین به اسم برند شما نیز اعتماد پیدا کرده اند. با توجه به این نکات ارتباط برند باید با این مشتریان حفظ بشود. از طریق درگاه های ارتباطی تخفیفات ویژه، محصولات جدید و مواردی از این دست را به مشتریان اطلاع رسانی کنید.

 

جهت انجام تبلیغات و مارکتینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید