SEOتبلیغات گوگلدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

اینباند مارکتینگ و برندهای بزرگ

نویسنده 1 اکتبر 2018 بدون دیدگاه

همانطور که در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم با ظهور عصر دیجیتال برندها از بازاریابی دیجیتالی برای مارکتینگ استفاده می کنند و امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی را پیدا می کنید که با استفاده از روش های بازاریابی سنتی به معرفی کالا یا خدمات موردنظر بپردازد. پیش از این در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با روش نوینی از بازاریابی به اسم اینباند مارکتینگ آشنا شدیم. مدل اینباند مارکتینگ که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی انجام می گیرد، براساس جذب مشتری به وسیله ی تولید محتوای مفید و مرتبط انجام می شود. در این مدل مارکتینگ قدرت بازاریابی شما با قدرت محتوایی که منتشر می سازید رابطه ی مستقیم دارد.

اینباند مارکتینگ

در مقاله ی ” چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “ با متدولوژی کلی فرایند اینباند مارکتینگ آشنا شدیم. در این فرایند برند یا آژانس تبلیغاتی با مشتریانی سروکار دارد که با محصول یا خدماتی که ارائه می شود، قابلیت رفع نیازها و انتظارات مشتریان را دارد.

در ویدیوی ” چرا اینباند مارکتینگ “ به نقش برندها در فرآیند اینباند مارکتینگ اشاره کردیم. در این مقاله تصمیم داریم با  راه و روش برندهای بزرگ در اینباند مارکتینگ آشنا شویم تا با استفاده از این روش ها بتوانیم یک برند موفق به بازار ارائه کنیم.

امروزه دنیای تبلیغات با ظهور ” رسانه های مدرن “ تغییرات فراوانی پیدا کرده است و با ظهور اینترنت تولید محتوا اهمیت بسیاری در مارکتینگ پیدا کرده است. پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با تبلیغات از طریق تولید محتوا که می تواند توسط آژانس تبلیغاتی یا برند انجام شود آشنا شدیم.

با اولین مرحله از متدولوژی اینباند مارکتینگ شروع می کنیم. این مرحله شامل پیدا کردن برند شما توسط کاربرانی است که به دنبال محصول شما هستند. امروزه برای هر کسب و کاری هزاران سایت توسط موتورهای جستجوگر به مخاطبین نمایش داده می شود. اگر برند شما در صفحات اول این جستجو نباشد دیده نخواهد شد. از این رو تمام توجه یک آژانس تبلیغاتی باید بهینه سازی سایت و تولید محتوای جذاب باشد تا برند در صفحات اولیه ی موتور جستجوگر نمایش داده شود.

برندسازی

نکته کلیدی در برندسازی ایجاد یک برند به همراه یک سرویس قابل سنجش است تا محتوای مناسب را با توجه به جستجویی که کاربران بالقوه انجام می دهند به کاربران نمایش بدهد.

با تولید محتوای مناسب و جذاب توسط آژانس تبلیغاتی کاربر محتوای شما را به دیگران هم معرفی می کند که همین امر موجب شهرت بیش از پیش برند شما می شود.

اینباند مارکتینگ و داشتن ارتباط با مشتری :

در بازاریابی مدرن حفظ یک مشتری از پیدا کردن یک مشتری جدید کم هزینه تر است. پایه و اساس اینباند مارکتینگ که توسط یک آژانس تبلیغاتی یا برند ایجاد می شود براساس همین اصل بنا شده است. اینباند مارکتینگ بر حفط وفاداری برند توسط مشتری و ایجاد ارتباط قوی و موثر با مشتری متمرکز شده است. یک مشتری راضی یک فرد وفادار به برند و محصول شما است. یک استراتژی موفق در اینباند مارکتینگ تولید محتوای مناسب و با کیفیت است که تخصص و مهارت شما را در کسب و کار نمایش می دهد و همین امر موجب ایجاد حس اعتماد به برند و محصول شما می شود.

اینباند مارکتینگ

اینباند مارکتینگ مقرون به صرفه است :

یکی از مهمترین دلایلی که یک آژانس تبلیغاتی از روش اینباند برای بازاریابی استفاده می کند، تبلیغ موثر در کنار هزینه ی مناسب است. مشتریان به صورت آنلاین برند و محصول مورد نظرشان را جستجو می کنند. با تولید محتوا و انتشار این محتوا شما می توانید این مطالب را با هزینه ای به مراتب کمتر از تبلیغات سنتی برای مخاطبینی که در جستجوی محصول شما هستند ارائه کنید.

در صورتی که تمایل به انجام مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید