پیش از این در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ در مورد نقش بازاریابی دیجیتالی در تبلیغات صحبت کردیم. برندهای مشهور اخبار کالاهایی را که به بازار ارائه می دهند به سرعت در رسانه ها انتشار می دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
استفاده از تبلیغات محتوایی :
پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با این مدل از بازاریابی آشنا شدیم. این بازاریابی یکی از مهم ترین انواع تبلیغات اینترنتی است که برند با معرفی سازمان و کالای خود اعتماد مشتری را جلب می کند و یک آژانس تبلیغاتی با انتخاب محتوای مناسب و شناخت علایق مشتری در زمانی که مناسب تشخیص می دهد تبلیغات محتوایی را منتشر می کند. با توجه به اینکه در این مدل تبلیغات خود مشتریان هم با بازنشر یا معرفی کالا به آشنایان به نوعی در نقش معرف برند شما ظاهر می شوند، در بیشتر مواقع بازاریابی بسیار موفقی انجام خواهد شد.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی :
شبکه های اجتماعی یکی از تاثیرگذارترین رسانه های مدرن هستند و روز به روز نقش پررنگ تری در بازاریابی پیدا می کنند. به همین دلیل هر آژانس تبلیغاتی از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
نمایش سادگی از برند :
رعایت سادگی در طراحی برند و معرفی کالا یکی از مواردی است که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا آن را رعایت می کنند. یکی از بارزترین کمپانی هایی که این سادگی را طراحی رعایت می کند برند مشهور گوگل است که این سادگی در طراحی صفحه ی اصلی وبسایت گوگل کاملا مشخص است. یکی از روش های مدرنی که یک آژانس تبلیغاتی در بازاریابی استفاده می کند نمایش تبلیغات به شکل ساده برای مخاطب است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
توجه خاص به تبلیغات موبایلی :
پیش از این در مقاله ی ” رسانه های مدرن “ در مورد اهمیت گوشی های هوشمند صحبت کردیم و دیدیم که یک آژانس تبلیغاتی می تواند پیام های تبلیغاتی را برای یک منطقه ی جغرافیایی خاص ارسال کند. امروزه موبایل مهمترین وسیله ارتباط جمعی می باشد و هر برندی برای حضور موفق در بازار باید تبلیغات موبایلی را در بازاریابی مدنظر قرار دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]