SEOتبلیغات گوگلدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟

نویسنده 9 سپتامبر 2018 بدون دیدگاه

برندهای بزرگ علاوه بر اینکه به کیفیت بالای محصولی که ارائه می کنند توجه ویژه ای دارند و همیشه تلاش می کنند تا کیفیت و امکانات کالایی که با بازار عرضه می شود افزایش پیدا کند به تبلیغات نیز توجه خاصی دارند و از جدیدترین روش های بازاریابی برای معرفی محصول خود استفاده می کنند. یک آژانس تبلیغاتی تلاش می کند تا با تبلیغات مناسب برندها را به گونه ای به مخاطبان معرفی کند که خاطره ی تبلیغ تا مدت ها در ذهن آنها باقی بماند.

پیش از این در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ در مورد نقش بازاریابی دیجیتالی در تبلیغات صحبت کردیم. برندهای مشهور اخبار کالاهایی را که به بازار ارائه می دهند به سرعت در رسانه ها انتشار می دهند.

رسانه مدرن

در این بین نقش ” رسانه های مدرن “ بسیار تاثیرگذار است و غالبا شاهد هستیم که شرکت ها با کمک یک آژانس تبلیغاتی در این رسانه ها و شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد می کنند که همین امر موجب توجه مردم به کالای معرفی شده می شود و موجب فروش میلیونی این کالاهای جدید خواهد شد. این روزها برندهای بزرگ از شیوه های تبلیغاتی متعددی استفاده می کنند که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

استفاده از تبلیغات محتوایی :

پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با این مدل از بازاریابی آشنا شدیم. این بازاریابی یکی از مهم ترین انواع تبلیغات اینترنتی است که برند با معرفی سازمان و کالای خود اعتماد مشتری را جلب می کند و یک آژانس تبلیغاتی با انتخاب محتوای مناسب و شناخت علایق مشتری در زمانی که مناسب تشخیص می دهد  تبلیغات محتوایی را منتشر می کند. با توجه به اینکه در این مدل تبلیغات خود مشتریان هم با بازنشر یا معرفی کالا به آشنایان به نوعی در نقش معرف برند شما ظاهر می شوند، در بیشتر مواقع بازاریابی بسیار موفقی انجام خواهد شد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی یکی از تاثیرگذارترین رسانه های مدرن هستند و روز به روز نقش پررنگ تری در بازاریابی پیدا می کنند. به همین دلیل هر آژانس تبلیغاتی از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می کند.

عکاسی

همانطور که در مقاله ی ” عکاسی محصول” صحبت کردیم محتوای اصلی شبکه های اجتماعی عکس ها هستند. معرفی یک کالا با استفاده از یک عکس مناسب می تواند باعث جذب کاربران شبکه های اجتماعی بشود و این کاربر را به مشتری دایمی سازمان شما تبدیل کند. در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ در مورد اهمیت عکس خوب در بازاریابی صحبت کردیم.

نمایش سادگی از برند :

رعایت سادگی در طراحی برند و معرفی کالا یکی از مواردی است که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا آن را رعایت می کنند. یکی از بارزترین کمپانی هایی که این سادگی را طراحی رعایت می کند برند مشهور گوگل است که این سادگی در طراحی صفحه ی اصلی وبسایت گوگل کاملا مشخص است. یکی از روش های مدرنی که یک آژانس تبلیغاتی در بازاریابی استفاده می کند نمایش تبلیغات به شکل ساده برای مخاطب است.

تبلیغات موبایل

توجه خاص به تبلیغات موبایلی :

پیش از این در مقاله ی ” رسانه های مدرن “ در مورد اهمیت گوشی های هوشمند صحبت کردیم و دیدیم که یک آژانس تبلیغاتی می تواند پیام های تبلیغاتی را برای یک منطقه ی جغرافیایی خاص ارسال کند. امروزه موبایل مهمترین وسیله ارتباط جمعی می باشد و هر برندی برای حضور موفق در بازار باید تبلیغات موبایلی را در بازاریابی مدنظر قرار دهد.

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید