هر محصول خوبی علاوه براینکه باید دارای کیفیت مناسب باشد برای فروش مناسب باید به افراد جامعه نیز به خوبی معرفی بشود. همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات برپایه محتوا “ اشاره کردیم هر شرکت و کارخانه ای برای معرفی محصول یا خدماتی که ارائه می دهد به تبلیغات نیاز دارد. امروزه دنیای تبلیغات نسبت به گذشته  بسیار متفاوت شده است و ظهور ” رسانه های مدرن “ راه و روش های بسیار زیادی برای تبلیغات و بازاریابی ایجاد کرده است که هر آژانس تبلیغاتی با توجه به شرایط از این روش ها برای معرفی محصول استفاده می کند.

همانطور که در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ صحبت کردیم بازاریابی های مدرن بسیار به اینترنت و شبکه های مجازی وابسته است و یک آژانس تبلیغاتی که با فضای مدرن کنونی آشنایی درستی دارد با استفاده از دیجیتال مارکتینگ در زمانی که مناسب تشخیص می دهند با معرفی کالا و خدمات به مشتریان  بازاریابی را انجام می دهد. امروزه عکس در شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی دارد که در مقاله ی  ” عکاسی محصول “ در مورد اهمیت عکس در فرایند مارکتینگ یک آژانس تبلیغاتی صحبت کردیم.

رسانه مدرن

امروزه بازاریابی و تبلیغات نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار هر سازمانی دارد. در تبلیغات مدرن همانطور که در ابتدا صحبت کردیم راه و روش های بسیار متعدد و گوناگونی  برای بازاریابی وجود دارد که در ادامه به معرفی تعدادی از این روش های پرکاربرد می پردازیم .

 

تبلیغات اینترنتی :

تبلیغات اینترنتی یکی از مهمترین فعالیت های یک آژانس تبلیغاتی برای بازاریابی و معرفی محصولات می باشد. تبلیغات اینترنتی انواع بسیار مختلف و گوناگونی دارد که در ادامه با تعدادی از این بخش های اصلی آشنا می شویم.

تبلیغات بنری در وب :

از بنرها و بیلدبردهای تبلیغاتی مدت زمان زیادی است که برای معرفی محصولات و برندها استفاده می شود. تبلیغات بنری در وبسایت ها یکی از روش های بازاریابی است که توسط یک آژانس تبلیغاتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این تبلیغات هنگامی که کاربر مشغول مشاهده ی یک سایت است به صورت نوارهای تبلیغی نمایان می شوند.

تبلیغات تشویقی

تبلیغات تشویقی در وب :

این مدل تبلیغات نیز یکی از زیرمجموعه های تبلیغ اینرنتی است که در آن از آیتم های هدیه و یا پیشنهادهای تخفیفی برای تبلیغات استفاده می شود و یکی از مدل های پرکاربردی است که توسط آژانس تبلیغاتی و یا خود برند می تواند اجرا شود. در این مدل با استفاده از جلب توجه مخاطب، کالا یا خدمات را معرفی می کنند.

تبلیغات موقعیتی :

در این مدل از تبلیغ اینترنتی که یکی از تخصصی ترین انواع بازاریابی اینترنتی است، توسط سیستم های خودکار و بر اساس سایت هایی که توسط کاربر مشاهده می شود و یا کلماتی که توسط کاربر جستجو می شود، محصولی که با محتوای جستجو شده ی کاربر مرتبط باشد به کاربر نمایش داده می شود.

 

تبلیغات وبلاگی :

در این روش از تبلیغ اینترنتی آژانس تبلیغاتی از وبلاگ ها به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کند. برای شرکتی که از طریق اینترنت به مشتریان خود دسترسی دارد تبلیغ وبلاگی یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی است. وبلاگ های تبلیغاتی معمولا از روش های مارکتینگی که موتورهای جستجوگر استفاده می کنند برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند.

تبلیغ موبایلی

تبلیغات موبایلی :

موبایل ها امروزه از مهم ترین رسانه های مدرن هستند که در تبلیغات نیز نقش مهمی ایفا می کنند. یک آژانس تبلیغاتی با انجام تبلیغ موبایلی می تواند پیامک تبلیغاتی را در یک منطقه ی موردنظر برای مخاطبین ارسال کند و یا با ارسال پیامک به مشتریان قبلی به آنها محصولات جدید یا تخفیف های جذاب را اطلاع دهد.

اگر قصد معرفی کالای خود را داشتید جهت انجام تبلیغات بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید