SEOدیجیتال مارکتینگسئو

ترفندهایی برای بهبود رتبه بندی سایت

نویسنده ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

اگر یک برند قصد دارد به خوبی از فضای اینترنت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کند باید رتبه مناسبی در صفحات جستجو کسب کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوای مناسب را در بهبود رتبه بندی سایت بسیار موثر می دانند. در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد اهمیت تولید محتوا در سئوی سایت صحبت کردیم. جهت آشنایی بیشتر با مفهوم سئو و نقش آن در فضای اینترنت می توانید مقاله ی ” ادوردز یا سئو “ را مطالعه نمایید.

تولید محتوا

کارشناسان آژانس تبلیغاتی نقش تصاویر و فیلم های تبلیغی را در ایجاد جذابیت بسیار مهم می دانند.

در مقالات ” نقش فیلم در تولید محتوا “ و ” محتوای بی تصویر زنبور بی عسل “ در مورد اهمیت عکس و فیلم در فرایند تولید محتوا صحبت کردیم.

در این مقاله تصمیم داریم به ترفندهایی ساده اشاره کنیم که با رعایت این ترفندها در زمان کوتاهی سایت شما به رتبه ی مناسبی در فضای اینترنت خواهد رسید.

بار گذاری سریع وبسایت :

سرعت بالای بارگذاری صفحات وبسایت یکی از فاکتورهای اصلی در سئو می باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند هر عاملی که باعث کند شدن صفحات می شود را از وبسایت حذف کنید.

رتبه بندی سایت

شاید در سالیان گذشته بسیاری از ما تجربه مواجه شدن با صفحات بسیار کند را داشتیم. ولی امروزه سرعت بالای سایت فاکتور مهمی برای موتورهای جستجوگر هستند. اگرچه هنوز هم وبسایت هایی وجود دارند که سرعت پایینی دارند. ولی کارشناسان آژانس تبلیغاتی علاوه بر امتیاز منفی موتورهای جستجوگر، ترک وبسایت توسط کاربران را نیز یکی دیگر از مشکلات سایت های کند بیان می کنند. بنابراین زمانی که سرعت بارگذاری سایت شما مناسب نیست حتی اگر محتوای باکیفیت و سایت جذابی دارید شانس موفقیت اندکی خواهید داشت.

تولید محتوای مناسب برای مخاطبان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که محتوایی که تولید می کنند برای مخاطبان جذاب و مفید باشد. برندها باید از تولید محتوا صرفا برای موتورهای جستجوگر پرهیز کنند. زمانی که تنها برای موتورهای جستجوگر محتوا تولید کنید و مشتریان را درنظر نداشته باشید اگرچه ممکن است رتبه بندی وبسایت شما بهبود پیدا کند ولی تمامی مخاطبان زمانی که به وبسایت شما مراجعه می کنند و با محتوای غیرمفید مواجه می شوند وبسایت شما را ترک خواهند کرد و به یک مشتری تبدیل نخواهند شد.

در تولید و انتشار محتوا همیشه اولویت اصلی رضایت مخاطبان و رفع نیازهای آنها باید باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که از نوشتن مطالب سنگین و غیر قابل فهم خودداری کنید. متن ها باید خوانا و به سادگی قابل فهم باشد. در غیر این صورت باعث خستگی مخاطبان و ترک وبسایت توسط آنها می شود. در مقاله ی ” اشتباهات رایج در تولید محتوا “ در این مورد بیشتر صحبت شد.

اولویت محتوا

آدرس های سایت خوانا و معنادار باشد :

معنادار بودن آدرس سایت باعث می شود که شناخت کاربران و موتورهای جستجو از مطالب آسان تر باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که از اعداد و حروف بدون معنی در آدرس وبسایت استفاده نکنید. برای جداسازی کلمات در URL از خط تیره استفاده کنید. توصیه می شود کلمات آدرس بین دو تا چهار کلمه باشد.

کلمات محدود باعث می شود آدرس صفحه بهتر در ذهن بازدیدکنندگان باقی بماند و همچنین تایپ کلمات در موتورهای جستجو ساده تر باشد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب :

پیش از شروع تولید و انتشار محتوا کلمات کلیدی مناسب را برای برندتان انتخاب کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که لازمه ی موفقیت در سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. مخاطبانی که آشنایی با برند شما ندارند با جستجوی کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر با برند شما آشنا می شوند. بنابراین انتخاب کلمات کلیدی مناسب نقش بسیار مهمی در جذب این مخاطبان خواهد داشت. در مقاله ی ” تعیین استراتژی های تولید محتوا “ در مورد انتخاب کلمات کلیدی برای برند صحبت کردیم.

از تصاویر جذاب استفاده کنید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از تصاویر زیبا و جذاب را در محتواهای منتشر شده ضروری می دانند. تصاویر در بهبود رتبه بندی سایت اهمیت فراوانی دارند. موتورهای جستجوگر بخش مجزایی به نام تصاویر دارند. در این بخش نیز جستجوها بر اساس کلمات کلیدی به کاربران نمایش داده می شود. به همین دلیل شما باید در تصاویری که برای محتوا آماده شده است این کلمات کلیدی را استفاده کنید. البته این به معنای استفاده تمامی کلمات کلیدی تعیین شده در تمامی تصاویر نیست. کلمه کلیدی متناسب با تصویر و موضوع مقالات باید انتخاب بشوند.

انتشار منظم محتوا

انتشار منظم محتوا :

اگر خواهان بهبود رتبه بندی وبسایت خود هستید به طور منظم محتوای جذاب منتشر کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از فاکتورهای بهبود رتبه ی سایت را انتشار مطالب جذاب و جدید عنوان می کنند. زمانی که یک محتوای خاص و منحصربفرد تولید می کنید در واقع یک قدم جلوتر از سایر رقبا حرکت می کنید. این محتوای منحصربفرد و جذاب باعث می شود مخاطبان پس از مطالعه محتوای شما آن را برای دوستان و آشنایان خود نیز در شبکه های اجتماعی ارسال کنند.

با تولید محتوای خاص در واقع این افراد به تبلیغ کنندگان برند شما تبدیل می شوند.

تجزیه و تحلیل مطالب : 

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تجزیه و تحلیل محتوا پس از انتشار را برای آشنایی با سلایق مخاطبان لازم می دانند. بررسی کنید که در بین مقالات منتشر شده چه موضوعاتی بیشتر مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است و یا کدام مقالات در چه روزها و ساعت هایی بیشتر مورد بازدید قرار گرفته است. دانستن این اطلاعات برای برنامه ریزی بهتر محتواهای آتی برند بسیار مفید خواهد بود.

 

اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید