[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که قبلا در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ صحبت کردیم با ظهور عصر دیجیتال کسب و کارها تغییرات فراوانی پیدا کرد و در کنار همین تغییر در فضای کسب و کار بازاریابی دیجیتال نیز به عنوان یک بازاریابی نوین جایگزین مارکتینگ سنتی شد و امروزه یک آژانس تبلیغاتی برای معرفی کالاهای مورد نظر خود از بازاریابی دیجیتالی و فضای مجازی استفاده می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
رسانه مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]هر زمان صحبت از تبلیغات می شود رسانه به عنوان یکی از مهمترین ارکان فرآیند تبلیغات مورد بررسی قرار می گیرد. با ظهور اینترنت و عصر دیجیتال در مدت زمان کوتاهی ” رسانه های مدرن “ جایگزین رسانه های سنتی همانند روزنامه و رادیو و تلویزیون شدند.

ظهور این رسانه ها با امکانات بسیار زیادی که داشت به سرعت به جایگزینی مناسب برای تبلیغات سنتی که در روزنامه و تلویزیون صورت می گرفت تبدیل شد و امروزه کمتر آژانس تبلیغاتی می توان پیدا کرد که از این فضای رسانه ای مدرن برای بازاریابی و تبلیغات استفاده نکند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

فضای کنونی دیجیتال مارکتینگ :

امروزه استفاده میلیون ها ایرانی از اینترنت و گوشی های هوشمند باعث شده است که استفاده از دیجیتال مارکتینگ رواج پیدا کند و بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ ایرانی از بازاریابی دیجیتالی برای معرفی محصولات و خدماتشان استفاده کنند. همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ صحبت کردیم این روزها تبلیغات موبایلی برای هر آژانس تبلیغاتی اهمیت ویژه ای برای بازاریابی دارد و محبوبیت بالای شبکه های مجازی در ایران اهمیت دیجیتال مارکتینگ را در ایران بیش از پیش ساخته است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تبلیغات مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

 توجه به تولید محتوا :

در مقاله ی ” تبلیغات برپایه محتوا “ به اهمیت تولید محتوا در اینترنت و شبکه های مجازی اشاره کردیم و گفتیم که تولید محتوای مناسب یکی از عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ است که هر آژانس تبلیغاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتالی به آن نیاز دارد. عدم وجود محتوای مناسب و یا تولید محتوای غیر استاندارد یکی از مواردی است که متاسفانه در میان سایت ها و شبکه های مجازی در ایران وجود دارد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تولید ویدیوهای تبلیغاتی:

یکی دیگر از مواردی که شاید در دیجیتال مارکتینگ در ایران زیاد به آن پرداخته نمی شود ساخت ویدیوهای تبلیغاتی جذاب است. پیش از این در مقاله ی ” نقش فیلم در تولید محتوا “ به ارائه نکاتی برای تولید ویدیوهای تبلیغاتی مناسب پرداختیم. امروزه ویدیو نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب ایفا می کنند و به این جهت هر آژانس تبلیغاتی تلاش می کند تا با ساختن ویدیوی تبلیغاتی زیبا و جالب باعث جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه معرفی بهتر کالا و خدمات مورد نظر بشود.

 

چنانچه تمایل به دیجیتال مارکتینگ با استفاده از مدرن ترین متدهای بازاریابی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply