دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهایی برای افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی

نویسنده 11 ژانویه 2020 بدون دیدگاه

با همگانی شدن استفاده از اینترنت در سرتاسر جهان برندها تصمیم گرفتند برای محصولات خود فروشگاه های اینترنتی طراحی نمایند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندهای گوناگون توصیه می کنند که از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده نمایند. ویدیوهای جذاب نقش مهمی در افزایش فروش سازمان دارد. در مقاله ی ” آمار بازدید ویدیو در فضای اینترنت “ در مورد بازدید ویدیوها در اینترنت صحبت کردیم. به منظور آشنایی بیشتر با اهمیت شبکه های اجتماعی مقاله ی ” سه دلیل برای فعالیت در شبکه های اجتماعی “ را مطالعه نمایید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که در بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به دستورالعمل هایی توجه داشته باشند. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ با این دستورالعمل ها آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که تصاویر جذاب و زیبا از محصولات نقش مهمی در جذب مخاطبان ایفا می کند. در مقاله ی ” اهمیت عکاسی محصول در فروش اینترنتی “ در مورد اهمیت تصاویر محصولات صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی راهکارهایی برای افزایش فروش محصولات در فضای اینترنت می پردازیم.

عنصر کمیابی در تبلیغات :

اعلام کمیابی و نزدیک بودن پایان محصولات یک برند تاثیر بسیاری در جذب مخاطبان هدف دارد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی در این مورد فروشگاه های بزرگ اینترنتی را مثال می زنند که تعداد محدود محصولات را به مشتریان اعلام می کنند. به عنوان مثال عبارتی با این مفهوم ” تنها شش عدد از گوشی های هوشمند باقی مانده است، در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را انجام دهید “. با اعلام کمیابی محصولات شانس خرید محصولات باقی مانده در فروشگاه را افزایش می دهید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی مثال دیگر از عنصر کمیابی را آژانس های هواپیمایی عنوان می کنند. بسیاری از ما تبلیغات لحظه آخری آژانس های هواپیمایی را مشاهده کرده ایم که به مخاطبان اعلام می کنند ظرفیت محدودی برای یک پرواز در زمان محدود وجود دارد. صدنلی های خالی مانده در یک کنسرت نیز یکی دیگر از مثال های عنصر کمیابی است که در آن مسئولان برگزاری کنسرت یا همایش تعداد محدود صندلی های خالی را به مخاطبان اعلام می کنند.

کمیابی های روزانه سایت ها :

یکی دیگر از مدل های عناصر کمیابی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی عنوان می کنند کمیابی های روزانه است.

فروشگاه های اینترنتی بسیاری تعداد محدود تخفیف های ویژه ای را با نام پیشنهاد شگفت انگیز به مشتریان معرفی می کنند. این پیشنهادهای شگفت انگیز در بازه ی زمانی کوتاه و در تعداد محدود به بازدیدکنندگان ارائه می شود که به جذب بیشتر مشتریان کمک می کند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که به ذکر تعداد دقیق محصولات باقیمانده بپردازند و از به کار بردن لغاتی همانند تعداد محدود در پیشنهادهای فروش خودداری نمایند. همچنین به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می شود که در بیان تعداد محصولات باقیمانده از اغراق بیش از اندازه جدا خودداری نمایند. بیان عبارتی همانند تنها دو عدد از محصول باقی مانده در فروشگاه با گذشت زمان موجب از بین رفتن اعتماد مشتریان می شود که این امر حتی می تواند موجب کاهش فروش برند نیز بشود.

فروشگاه های اینترنتیتلاش کنید تصور مالکیت مشتریان بر محصولات را تقویت کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که مخاطبان اگر احساس مالکیت بر محصولات داشته باشند احتمال خرید محصول موردنظر افزایش می یابد.

در محصولاتی که به مشتریان ارائه می کنید از تمام مدل های موجود استفاده کنید. معایب و مزایای هر مدل را به همراه زمان و مکان مورداستفاده برای مخاطبان بیان کنید. آشنایی با تمامی جوانب محصولات احساس مالکیت را در ذهن مخاطبان تقویت خواهد کرد.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاه خود را بنویسید