دیجیتال مارکتینگعکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

راهکارهایی برای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی

By 19 ژانویه 2019 No Comments
[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]فرآیند عکاسی محصول یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در تبلیغ محصولات به شمار می رود. در معرفی محصولات تصویر زیبا اولین عامل برای جذب مخاطبان به محصول است و این تاثیر حتی می تواند به اندازه ای باشد که مشتریان این تصویر را تا مدت ها در ذهن داشته باشند. در مقاله ی ” ویژگی عکس خوب “ با ویژگی های یک عکس خوب تبلیغاتی آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
عکس محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]با پیشرفت تکنولوژی تاثیر عکاسی در بازاریابی بیش از پیش نمایان شده است. در مقاله ی ” عکس چطور به بازاریابی کمک می کند ؟ “ در مورد تاثیر عکس های زیبا در موفقیت بازاریابی صحبت کردیم. زمانی که صحبت از عکاسی تبلیغاتی می شود توجه به ویژگی های محصول موردنظر در طراحی فضای عکاسی اهمیت بسیاری دارد. در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ راهکارهایی را برای عکس گرفتن از محصولات بزرگ و کوچک بررسی کردیم. در این مقاله تصمیم داریم به مواردی اشاره کنیم تا با رعایت آنها در بازاریابی و معرفی محصولات به بازدهی مناسبی برسیم .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تعیین استراتژی :

اولین قدم در فرآیند عکاسی محصول مشخص کردن استراتژی تبلیغاتی است. این استراتژی شامل تعیین مفهومی که درنظر دارید به مخاطب منتقل شود به همراه روش های انتقال این مفاهیم است. باید پس از مشخص شدن استراتژی، فضای عکاسی را به گونه ای طراحی کنید تا ویژگی های محصول موردنظر به بهترین شکل به مخاطبان منتقل شود.

 

توجه به جزئیات :

همیشه این نکته را مدنظر داشته باشید که در فرآیند عکاسی محصول جزئیات اهمیت بسیاری در جذب مخاطب دارند. حتی کوچکترین جزئیات می توانند بر ذهن مخاطب تاثیرگذار باشند. جزئیاتی همانند انتخاب رنگ در حاشیه کادرها می توانند در موفقیت تبلیغ سهم بسزایی داشته باشند. انتخاب مکان مناسب محصولات در فضای کادر و طراحی پس زمینه مناسب از دیگر عوامل مهم در طراحی فضای تبلیغاتی محسوب می شوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکس تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نورپردازی مناسب :

انجام نورپردازی مناسب در فرآیند عکاسی محصول می تواند تصویر را بسیار زیباتر سازد. نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تمامی زمینه های مختلف عکاسی است. نورپردازی مقوله ای بسیار تخصصی در حوزه ی عکاسی است که شامل موارد متعددی همانند میزان نور محیط، زوایای انعکاس نور و بسیاری موارد دیگر می باشد که جهت تهیه یک عکس مناسب باید مورد توجه قرار بگیرد. در فرآیند عکاسی محصول نورپردازی با توجه به محصول مورد نظر تعیین می شود ولی نکته ای که در تمامی محصولات مشترک است نمایش مناسب لوگوی برند در عکس تبلیغاتی می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در فرآیند تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply