SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

روش های برندسازی توسط تولید محتوا

نویسنده ۳ دی ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

با پیدایش ” رسانه های مدرن “ فرآیند تبلیغات و بازاریابی به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کرد. با فراگیر شدن استفاده از این رسانه های مدرن ، برندها به منظور معرفی محصولاتشان تصمیم به استفاده از این رسانه ها گرفتند. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با انواع مختلف تبلیغات جدید بیشتر آشنا شدیم. امروزه بیشتر کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از رسانه های مدرن همانند اینترنت را برای مارکتینگ به برندها پیشنهاد می کنند.

تبلیغات محتوایی

یکی از روش های نوین تبلیغی که با ظهور اینترنت و شبکه های اجتماعی پدیدار شد تبلیغات محتوایی است که در آن یک برند یا آژانس تبلیغاتی با استفاده از تولید محتوا اقدام به معرفی محصولات و برندسازی می کند. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با تبلیغات محتوایی آشنا شدیم. محتوای جذاب و مناسب نقش زیادی در بهبود رتبه بندی وبسایت ها ایفا می کند. در ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد تاثیر محتوا در بهبود رتبه بندی سایت و نکاتی که یک آژانس تبلیغاتی در فرآیند تولید محتوا رعایت می کند صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد روش های برندسازی از طریق تولید محتوا صحبت کنیم.

همانطور که در مقاله ی ” نقش محتوا در موفقیت دیجی کالا “ صحبت کردیم تولید محتوای مناسب در مورد محصولات یک برند نقش مهمی در جذب مخاطبان دارد. تولید محتوا بهتر است توسط کارشناسان آژانس تبلیغاتی یا افرادی که اطلاعات کافی در زمینه ی محتوای مورد نظر دارند انجام بشود. محتوای منحصربفرد اهمیت فراوانی در برندسازی دارد.

تولید محتوا

یک تولید محتوای ایده آل که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی انجام می شود حاوی نکاتی در نوشتار مقالات است که باعث متمایز شدن این محتوا از سایر مقالات مشابه می شود. در محتوای ایده آل بدون اینکه نشانه ای از برند در متن مقالات باشد با توجه به توضیحات مقالات و تصاویر زیبا از محصولات به راحتی محصولات برند توسط مشتریان تشخیص داده می شود. این مقالات به نوعی برای برند ایجاد هویت می کنند و باعث می شود که مشتریان این مقالات جذاب به همراه تصاویر و کلیپ های زیبا متن را تا مدت ها در ذهن داشته باشند.

به اهداف برند توجه داشته باشید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی پیشنهاد می کنند که در فرآیند تولید محتوا توجه به اهداف و چشم انداز برند را برای مخاطبان درنظر داشته باشید.  همانطور که در مقاله ی ” چرا اینباند مارکتینگ داشته باشیم ؟ “ دیدیم امروزه تبلیغات مشتری محور هستند و محتوای منتشر شده باید تخصص سازمان شما را در رفع نیازهای مشتریان به خوبی منتقل سازد. به طور کلی محتوا باید آموزنده و سرگرم کننده باشد و در عین حال برند و محصولات برند را به خوبی به مخاطبان معرفی کند.

معرفی محصولات

مزایای محصول را بیان کنید :

یکی از مهمترین نکاتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی اشاره می کنند بیان کردن مزایای محصولات در محتوای منتشر شده است. می توانید ویژگی های محصول موردنظر را به شکل مستقیم یا غیرمستقیم بیان کنید. برای مخاطبان بسیار مهم است که پس از مطالعه ی محتوای منتشر شده با ویژگی های محصولات کاملا آشنا شده باشند. مخاطبان نیاز دارند اطلاع پیدا کنند که خرید محصول شما چگونه به رفع نیازهایشان کمک می کند.

اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید