همانطور که در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ صحبت کردیم امروزه بازاریابی و تبلیغات در اثر ظهور عصر دیجیتال و اینترنت تغییرات فراوانی پیدا کرده است و هر آژانس تبلیغاتی به همین دلیل برروی بازاریابی از طریق دیجیتال و اینترنت حساب ویژه ای باز می کند و عمده ی تبلیغات در همین فضای دیجیتال صورت می پذیرد .در مقاله ی ” رسانه های مدرن “ به اهمیت موبایل های هوشمند به عنوان یکی از مهمترین رسانه ها اشاره کردیم.

موبایل های هوشمند

همانطور که در ” تبلیغات مدرن ” صحبت کردیم هر برندی برای معرفی کالا و خدمات خود به تبلیغات نیاز دارد امروزه با توجه به همگانی شدن موبایل های هوشمند یک آژانس تبلیغاتی بسیاری از فرایند تبلیغات را برروی گوشی های موبایل برنامه ریزی می کند که در این میان شبکه های مجازی اهمیت زیادی دارند. پیش از این در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ ” دیدیم که حتی بزرگترین برندهای جهان نیز اهمیت شبکه های مجازی را نادیده نمی گیرند و از این شبکه ها برای معرفی محصولاتشان بسیار استفاده می کنند.

تاثیر شبکه های مجازی در مارکتینگ :

این روزها افراد زمان زیادی از شبانه روز را در شبکه های مجازی سپری می کنند و بسیاری از اخبار روزمره را نیز از همین شبکه ها دنبال می کنند. به همین دلیل یک آژانس تبلیغاتی شبکه های مجازی را برای بازاریابی و تبلیغ محصولات انتخاب می کنند تا کالای موردنظر در زمان کوتاهی در میان افراد شناخته شود. امروزه فضاهای مجازی یک محیط لازم برای پیشرفت در هر کسب و کاری هستند و اگر قصد شناختن محصولات برند خود به تمامی افراد جامعه را دارید نباید از اینترنت و شبکه های مجازی غافل شوید.

شبکه های اجتماعی

دسترسی بالای شبکه های مجازی :

یکی از مهمترین دلایلی که یک آژانس تبلیغاتی شبکه های مجازی را برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب می کند دسترسی بسیار زیاد به شبکه های مجازی است. جذب مخاطب در یک رسانه ی قدیمی همانند روزنامه هزینه ی بسیار بالاتری نسبت به جذب مخاطب در یک شبکه ی اجتماعی دارد. به همین دلیل هزینه ی تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار ارزان تر از رسانه های سنتی همانند روزنامه است.

اگر قصد معرفی کالای خود را داشتید جهت انجام تبلیغات بر اساس جدیدترین متدهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید