SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

نویسنده 21 ژانویه 2019 بدون دیدگاه

در نظر بسیاری از افراد ممکن است موفقیت یک بازاریابی در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت تعداد مشاهدات صفحه یا تعداد لایک های یک پست باشد. در صورتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی میزان فروش محصولات ، افزایش سود برند و مسایلی از این دست را از نشانه های موفقیت در بازاریابی می دانند. در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ با بازاریابی دیجیتالی بیشتر آشنا شدیم. با ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای تبلیغات و مارکتینگ به پیشرفت های بسیاری دست یافت و برندها شروع به استفاده از این رسانه های مدرن برای تبلیغات و بازاریابی کردند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با روش های تبلیغی برندهای مشهور آشنا شدیم .

بازاریابی دیجیتالی

در ایران نیز با رایج شدن استفاده از رسانه های مدرن و شبکه های اجتماعی برندهای ایرانی از این رسانه ها برای بازاریابی و معرفی محصولات استفاده کردند. در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ در ایران “ فضای بازاریابی دیجیتالی را در ایران مورد بررسی قرار دادیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی بر این باورند که برای موفقیت در مارکتینگ فرآیند بازاریابی و تبلیغات باید بر اساس اهداف از پیش تعیین شده سازمان باشد تا با انجام مارکتینگ موفق علاوه بر سوددهی بالا محصولات برند در میان مصرف کنندگان نیز شناخته شده باشد. در این مقاله تصمیم داریم عوامل موفقیت سازمان را بررسی کنیم.

مشخص کردن اهداف و بودجه سازمان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در اولین قدم اهداف و استراتژی های سازمان را تعیین کنید. استراتژی های سازمان باید واقع بینانه و هدفمند باشند. تعیین استراتژی های غیرممکن تنها باعث هدر رفتن پول و زمان خواهد شد. در استراتژی های بازاریابی باید تمامی جوانب درنظر گرفته شود. در استراتژی های مارکتینگ شناخت مخاطبان هدف و شناسایی سلایق و نیازهای این مخاطبان ، شیوه های مناسب انتقال پیام و مواردی از این دست باید مورد بررسی قرار بگیرد.

دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهمترین مواردی که در ابتدای طراحی فرآیند مارکتینگ باید مشخص شود تعیین بودجه برای مارکتینگ است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تعیین بودجه را از اولویت های مارکتینگ یک سازمان عنوان می کنند. تعیین صحیح بودجه های مارکتینگ تا حد زیادی اهداف و استرتژی های تبلیغات را در سازمان مشخص می کند. البته امروز تبلیغات محتوایی یکی از موثرترین روش های بازاریابی به شمار می رود که با توجه به هزینه معقول بازدهی بسیار مناسبی نیز دارند . در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با تبلیغات محتوایی آشنا شدیم.

ارتباط با مشتریان :

همانطور که در مقاله ی ” استراتژی های اینباند مارکتینگ “ اشاره کردیم امروزه فرآیند مارکتینگ یک فرآیند مشتری محور است. امروزه در دنیای کسب و کار برندی موفق خواهد بود که با مخاطبان هدف به بهترین شکل در ارتباط باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در تبلیغات و بازاریابی با شناخت نیازهای مخاطبان محصول را به شکلی معرفی کنید که برای مخاطبان جذاب باشد. در تبلیغات بر روی ویژگی های خاص محصول موردنظر تاکید کنید. این ویژگی ها که به رفع نیازهای مشتریان کمک می کند باعث جذب مخاطبان به برند شما می شود.

شناخت رسانه های دیجیتالی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که با رسانه های دیجیتالی آشنایی کاملی داشته باشید. این رسانه ها یکی از اصلی ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند.

رسانه های دیجیتالی

در رسانه های دیجیتالی که متعلق به سازمان هستند می توانید با تولید محتوای جذاب برند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کنید. در سایر رسانه ها می توانید با پرداخت هزینه تبلیغات خود را به مخاطبان نمایش بدهید. نکته بسیار مهمی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی بیان می کنند تقویت رسانه هایی است که متعلق به خود سازمان هستند. اگر رسانه های دیجیتالی سازمان قدرتمند باشند دیگر نیازی به تبلیغ در رسانه های دیگر نیست که در این صورت هزینه های تبلیغات بسیار کاهش می یابد.

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید