SEOدیجیتال مارکتینگسئو

مزیت های وبلاگ برای برند

نویسنده ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

سوالی که ممکن است بسیاری از صاحبان برندها داشته باشند دلایل ایجاد یک وبلاگ فعال برای برند است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی وبلاگ را برای هر کسب و کاری توصیه می کنند. از طریق وبلاگ می توانید محصولات و خدمات برند را به مشتریان ارائه کنید. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با راهکارهای تبلیغات و بازاریابی برندهای مشهور آشنا شدیم. امروزه با گسترش فضای مجازی استفاده از بازاریابی دیجیتالی برای معرفی و فروش محصولات اهمیت فراوانی یافته است. پیش از این در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ به معرفی بازاریابی دیجیتالی پرداختیم.

برندسازی

یکی دیگر از روش های برندسازی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی اشاره می کنند تولید محتوا است. در مقاله ی ” روش های برندسازی توسط تولید محتوا “ با روشهای برندسازی از طریق فرایند تولید محتوا آشنا شدیم. اگر تصمیم به شروع تبلیغات محتوایی را دارید پیش از شروع تولید و انتشار محتوا بهتر است یک استراتژی برای تولید محتوا آماده کنید. در مقاله ی “ تعیین استراتژی های تولید محتوا “ در مورد تعیین استراتژی و اهداف سازمان در فرآیند تولید محتوا صحبت کردیم. در این مقاله مزیت های وبلاگ را از دیدگاه کارشناسان آژانس تبلیغاتی بررسی می کنیم.

اهمیت وبلاگ در سئو سایت :

یکی از مهمترین ویژگی های یک وبلاگ از نظر کارشناسان آژانس تبلیغاتی بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجوگر است. تولید محتوای منظم یک فاکتور مهم در سئو وبسایت ها می باشد. در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد اهمیت تولید محتوای جذاب در ریته وبسایت ها صحبت کردیم. به هر میزانی که محتوای منتشر شده کامل تر و جذاب تر از رقبای شما باشد موقعیت شما در صفحات جستجو مناسب تر خواهد بود. وبلاگ نویسی منظم موجب می شود که موتورهای جستجوگر وبسایت را به عنوان یک سایت فعال و موثر درنظر بگیرند که همین امر باعث بهبود رتبه بندی وبسایت برند خواهد شد.

مزیت وبلاگ

تاثیر وبلاگ بر بازاریابی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی وبلاگ نویسی را در بازاریابی برندها بسیار موثر می دانند. با وبلاگ نویسی و انتشار مقالات مرتبط با برند می توانید محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید. همچنین با ارائه اطلاعات  و نکات مفید می توانید اعتماد و رضایت مشتریان را بدست آورید. مطالب جالب و آموزنده باعث می شود مخاطبان به مشتریان همیشگی شما تبدیل بشوند. علاوه براین وبلاگ باعث ارتباط بهتر شما با مخاطبین نیز می شود و می توانید در قسمت نظرات وبلاگ همیشه با مشتریان در ارتباط باشید.

به کیفیت محتوا توجه داشته باشید :

اگر می خواهید با استفاده از تولید محتوا برندسازی و بازاریابی موفقی داشته باشید به کیفیت محتوا توجه خاصی داشته باشید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی پیشنهاد می کنند به جای محتواهای متعدد و بی کیفیت تلاش کنید محتواهای محدودتر ولی باکیفیتی برای خوانندگان منتشرکنید. متاسفانه بسیاری از وبلاگ ها به مفید بودن مطالب توجه چندانی ندارند و به طور روزانه به انتشار محتوای غیرمفید در وبلاگ می پردازند.

تولید محتوا

در صورتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که انتشار محتوای غیرجذاب باعث ترک وبلاگ توسط مشتریان می شود. وقتی یک وبلاگ نتواند رضایت بازدیدکنندگان را بدست آورد و این بازدیدکنندگان به مشتریان برند تبدیل نشوند در واقع این تولید محتوا به بازاریابی و فروش محصولات کمکی نخواهد کرد.  کارشناسان آژانس تبلیغاتی  توصیه می کنند زمانی که تصمیم دارید عناوینی را برای وبلاگ انتخاب کنید به سلایق مشتریان توجه داشته باشید. مزایای محصولات یا خدماتی را که ارائه می کنید و فکر می کنید دانستن این ویژگی به جذب مخاطبان کمک می کند را در وبلاگ برند منتشر کنید.

برای آشنایی با اشتباهات رایجی که در تولید محتوا وجود دارد می توانید مقاله ی ” اشتباهات رایج در تولید محتوا “ را مطالعه نمایید. اگر قصد معرفی محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا با استفاده از مدرن ترین متدهای برندینگ با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید