SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

پیاده سازی یک کمپین اینباند مارکتینگ

نویسنده 25 فوریه 2019 بدون دیدگاه

با ظهور ” رسانه های مدرن “ روش های تبلیغات و بازاریابی تغییرات فراوانی پیدا کرد. امروزه روش های تبلیغات مشتری محور هستند و کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از این روش های مشتری محور را برای بازاریابی و برندسازی توصیه می کنند. یکی از این روش های مدرن بازاریابی اینباند مارکتینگ است که در مقاله ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با آن آشنا شدیم.

فرآیند اینباند

با توجه به مزایای فراوان اینباند مارکتینگ امروزه کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از فرآیند اینباند را برای بازاریابی به برندها توصیه می کنند. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ و برندهای بزرگ “ با مزایایی که باعث می شود برندهای بزرگ از اینباند مارکتینگ استفاده کنند آشنا شدیم.

همچنین در مقاله ی ” مزایای اینباند مارکتینگ “ مزیت های استفاده از فرآیند اینباند را بررسی کردیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد نحوه صحیح پیاده سازی یک کمپین اینباند مارکتینگ صحبت کنیم.

روند کلی فرآیند اینباند :

در روند کلی اینباند مارکتینگ که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد در ابتدا فرد غریبه ای که هیچ شناختی از کالا و خدمات برند ندارد با جستجو در اینترنت با برند آشنا می شود و به یک بازدیدکننده تبدیل می شود. سپس بازدیدکننده تبدیل به سرنخ تجاری و مشتری می شود. با تبدیل شدن مخاطب به مشتری هنوز فرآیند اینباند مارکتینگ تکمیل نشده است.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی هدف فرآیند اینباند را تبدیل افراد غریبه به تبلیغ کنندگان عنوان می کنند. در پیاده سازی اینباند مارکتینگ برقراری ارتباط صحیح با مخاطبین اهمیت بسیاری دارد. برقراری ارتباط می تواند از طریق چت آنلاین، ثبت نام مخاطبان و مواردی از این دست باشد. زمانی که ارتباط بین برند و مخاطب ایجاد می شود سازمان نیز از مخاطبان اطلاعاتی کسب می کند و به این ترتیب بازدیدکنندگان تبدیل به سرنخ تجاری می شوند.

برندها از سرنخ های تجاری اطلاعات مختصری دارند. در این مرحله کارشناسان آژانس تبلیغاتی پیگیری سرنخ های تجاری توسط برند را پیشنهاد می کنند. برند از سرنخ های تجاری اطلاعات ارتباطی از قبیل ایمیل و یا حتی شماره تماس را در اختیار دارد.

اینباند مارکتینگ

همانطور که بارها تکرار کرده ایم فرآیند اینباند یک فرآیند مشتری محور است. پس به این نکته توجه داشته باشید که پیگیری فقط از طریق راه های ارتباطی انجام شود که مخاطب تمایل دارد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی پیگیری را تا زمانی که سرنخ تجاری به مشتری تبدیل شود توصیه می کنند. در آخرین مرحله برند باید برای مشتریان احساس رضایت و خشنودی ایجاد کند تا این مشتری تبدیل به تبلیغ کننده برند بشود. وظایفی از قبیل خدمات پس از فروش مناسب و ارائه اطلاعات مفید به مشتریان در این مرحله صورت می گیرد.

در صورتی که تمایل به انجام اینباند مارکتینگ با جدیدترین متدهای بین المللی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید