دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

چرا ارائه گزینه های متعدد برای فروش مناسب نیست

نویسنده ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ بدون دیدگاه

شاید در نظر بسیاری از ما ارائه گزینه های متعدد به مشتریان برای فروش محصولات یک راهکار بازاریابی باشد. ممکن است تصور شود که با پیشنهاد گزینه های متنوع مشتریان سرانجام یکی از این محصولات را انتخاب می کنند. در صورتی که کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که این گزینه های زیاد می تواند باعث سردرگمی مشتریان بشود و آنها را از خرید منصرف کند. ممکن است گزینه های متعدد پیش رو یک راهکار برای جذب مشتری به برند باشد ولی همین انتخاب های فراوان ممکن است باعث بشود مشتریان برند شما را ترک کنند. در مقاله ی ” راهکارهایی برای جذب مشتری “ با روش های جذب مشتری آشنا شدیم.

فروشگاه اینترنتی

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که اگر مشتریان با انتخاب های گوناگونی مواجه بشوند تصمیم گیری برای آنها سخت می شود. در این حالت دریافت اطلاعات هر محصول و مقایسه هر محصول با سایر محصولات به اندازه ای خسته کننده می شود که مشتریان از خرید صرف نظر خواهند کرد. این پیشنهادهای خرید در فروشگاه های اینترنتی اهمیت فراوانی دارد. یکی از نکات مهم دیگر در این فروشگاه های اینترنتی عکس برداری صحیح از محصولات است که در مقاله ی ” نقش عکاسی محصول در موفقیت فروشگاه های اینترنتی “ در این مورد صحبت کردیم.

در وبسایت انتخاب ها را محدود کنید :

همانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ صحبت کردیم امروزه دنیای تبلیغات و بازاریابی مشتری محور است و تمامی فعالیت های برند باید در جهت کسب رضایت مشتری باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل رضایت مشتریان را داشتن ارتباط صحیح و موثر با مشتریان می دانند. در مقاله ی ” عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ “ درباره ی ارتباط با مشتریان صحبت کردیم.

توضیح تفاوت های محصولات :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که اگر قصد ارائه پیشنهادهای متعددی در سایت به مشتریان دارید حتما تفاوت بین محصولات را به مشتریان اطلاع دهید.

تکنیک فروش

به عنوان مثال اگر مشتریان قصد خرید یک وسیله الکترونیکی را دارند تقسیم بندی هایی بر اساس قیمت و ویژگی خاص هر کدام از محصولات انجام دهید. در این حالت مشتریان براساس بودجه ای که در اختیار دارند و ویژگی های اصلی هر محصول محصولات خود را جستجو می کنند. تفاوت محصولات باید در هر قسمتی لحاظ شده باشد تا مشتری به راحتی انتخاب های خود را محدود کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که ویژگی های با اهمیت کمتر را در صفحات جستجو ندهید. این توضیحات کم اهمیت را در یک منو تحت عنوان توضیحات بیشتر نمایش بدهید تا مشتریان در صورت نیاز آنها را مشاهده کنند.

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید