SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

چرا کسب و کار شما باید مشتری محور باشد ؟

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه روش های مدرن تبلیغات و بازاریابی مشتری محور هستند و کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که در تمامی فعالیت هایی که در حوزه ی کسب و کار خود انجام می دهند مهمترین اصل، جلب رضایت مشتریان باشد. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با روش های مدرن تبلیغات آشنا شدیم. یکی از مدل های مدرن در مارکتینگ، متد اینباند مارکتینگ است که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با متد اینباند آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
شناخت مشتریان
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها توصیه می کنند که پیش از عرضه محصولات یا خدمات به بازار از نیازهای مشتریان آگاهی داشته باشند و از وجود بازار مناسب برای برند اطمینان حاصل نمایند. در مقاله ی ” آیا برای محصولات شما بازار مناسبی وجود دارد ؟ “ در مورد نحوه ی شناخت بازار پیش از ارائه محصولات صحبت کردیم. شناخت صحیح مشتریان می تواند به برندها در شناخت بازار مصرف کمک کند. در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “  با روش های شناخت مشتریان آشنا شدیم. در این مقاله اهمیت مشتری محور بودن برندها را از نظر کارشناسان آژانس تبلیغاتی بررسی می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

حفظ مشتری ساده تر از جذب مشتری جدید :

حفظ یک مشتری که قبلا از برند شما استفاده کرده است ساده تر از جذب یک مشتری جدید برای برند است. برای پیدا کردن مشتری باید از تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید که مستلزم صرف هزینه و زمان می باشد. البته کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که حفظ مشتری به معنای پیدا نکردن مشتری جدید نیست بلکه باید با خدمات دهی مناسب به مشتریان قبلی آنها را برای برند خود حفظ کنید و در قدم بعدی به جذب مشتریان جدید بپردازید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

جذب مشتری
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

مشتری محوری عاملی مهم در برندسازی موفق :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهمترین مزایای مشتری محوری را در شهرت برند می دانند. زمانی که مشتریان از خدمات پس از فروش و ارتباط مناسب برند رضایت داشته باشند، برند شما را به سایرین نیز معرفی می کنند. در این حالت مشتریانی که از محصولات یا خدمات شما رضایت کافی دارند به نوعی در نقش تبلیغ کنندگان برند شما تبدیل می شوند که همین امر نقش مهمی در برندسازی شما خواهد داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]علاوه بر این کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند مشتریانی که رضایت کافی از یک برند داشته باشند وفاداری بیشتری به محصولات یا خدمات برند خواهند داشت و احتمال اینکه آنها مشتریان دائمی برند شما بشوند به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

 

جهت انجام تبلیغات و مارکتینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply