دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

چه روش هایی برای برندسازی موفق وجود دارد ؟

اگر صاحب یک کسب و کار باشید همانند سایر رقبایی که در سطح بازار وجود دارید یک هدف مشخص از برندسازی دارید و آن هدف افزایش سطح آگاهی مخاطبان از برند شما و شهرت روز افزون سازمان شما می باشد.  در این مقاله با راهکارهای کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای برندسازی موفق آشنا می شویم.

داستان برندداستان داشته باشید :

مخاطبان نیاز دارند قبل از اینکه به برندی اعتماد کنند، از داستان آن شناخت داشته باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند بدون داستان، رساندن پیام‌ سازمان به مخاطبان موردنظر دشوار خواهد بود. شما به داستانی نیاز دارید که بازار هدف را مخاطب خود قرار دهد و به مخاطبانی اجازه دهد شخصی را که موسس برند است، بهتر بشناسند.

مخاطبان معمولا داستان ‌‌های مربوط به ایجاد و تاسیس یک سازمان را دوست دارند، پس می توانید با این موضوع شروع کنید که چرا و چگونه فکر ایجاد برند به ذهن‌ شما خطور کرد.

طراحی یک لوگوی خاص :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند داشتن یک لوگوی منحصربه‌فرد و جذاب به اندازه ‌ی نقل داستانی مناسب برای برند اهمیت دارد. لوگو لازم است جذاب و خوش ‌ترکیب باشد تا بتواند در یک نگاه، بیانگر داستان برند شما باشد. لوگوی سازمان در تصمیم‌ مخاطبان برای خرید بسیار موثر است. لوگو اولین تصویری است که به مخاطبان ارائه می گردد و شما نباید این فرصت مهم برای جذب مخاطب را از دست بدهید.

برندسازیبیلبوردهای تبلیغاتی :

لازم نیست میلیون ها تومان هزینه کنید تا فضای بیلوردهای مرسوم و مهم را در سطح شهر در اختیار داشته‌ باشید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند اگر با بودجه ‌ای اندک کار می ‌کنید، همیشه می ‌توانید منابع متعددی را که به آسانی در دسترس شما هستند، به خوبی مدیریت کنید. به عنوان مثال از ماشین‌ خودتان به عنوان یک بیلورد متحرک استفاده کنید. این راهکار می ‌تواند روشی موثر و سازگار با بودجه ی سازمان برای توسعه ‌ی برند در منطقه ی موردنظر باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که این روزها بدون سرمایه ‌گذاری در شبکه های اجتماعی نمی‌توانید به سادگی برند خود را توسعه دهید. شبکه های اجتماعی تبدیل به محیطی شده ‌اند که مشتریان می‌ توانند از طریق آنها بیشتر درمورد برند شما  بدانند. این شبکه ها نه ‌تنها ابزاری فوق ‌العاده برای افزایش شناخت برند است، بلکه سریع ‌ترین روش برای انتقال پیام برند شما به مخاطب نیز می باشد. بنابراین مطمئن شوید از این ابزار به درستی استفاده می ‌کنید.

از وبلاگ غافل نشوید :

یک روش دیگر برای این که مشتریان بیشتر درمورد برند شما بدانند و در نهایت به شما اعتماد کنند، وبلاگ نویسی می باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی  معتقدند این راهکار نه تنها برای افزایش شناخت برندتان فوق ‌العاده است، بلکه می‌توانید از وبلاگ‌ برای اطلاع ‌رسانی، سرگرمی و جلب اعتماد مخاطبان نیز استفاده کنید.

برندسازی موفقاگر برای تولید محتوای منظم فرصت ندارید، می‌ توانید از کارمندان خود‌تان کمک بگیرید. در این صورت قادر خواهید بود به سرعت تقویم تحریریه‌ را تکمیل کنید و همچنین جنبه ‌ی کاملتری از برند به نمایش بگذارید.

ارتباط  کلامی هنوز هم یکی از قدرتمندترین روش ها برای پیشتاز بودن در برندسازی است. اگر هنوز این رویه را تبدیل به عادت نکرده ‌اید که به مشتریان سابق خود برای مراجعه‌ ی مجدد هدیه بدهید، زمان آن رسیده ‌است که برنامه ای طراحی کنید که آنها را تشویق کند در مورد شما با آشنایان و دوستان خود صحبت کنند.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که هرچه مجموعه‌ ی‌ مشتریان فعلی شما از برند بیشتر رضایت داشته ‌باشند، بیشتر احتمال دارد درمورد برند شما با آشنایان صحبت کنند.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: سه قانون مهم بازاریابی در شبکه های اجتماعی، راهکارهای مفید در دوره های افت فروش، اشتباهات رایج در برندسازی شخصی ، نکاتی جهت بهبود روابط عمومی در بازاریابی و دلایل اهمیت بازاریابی ویدئویی چیست … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply