دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

چگونه در طراحی تبلیغات خلاق باشیم ؟

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه در دنیای تبلیغات محصولات با روش های گوناگون به افراد جامعه نمایش داده می شوند. در میان انبوه تبلیغات برندی که تبلیغاتش جذاب تر باشد و تاثیر بهتری بر ذهن مخاطبان داشته باشد در این رقابت برنده خواهد بود. در مقاله ی ” ویژگی های یک تبلیغ مناسب “ با خصوصیات یک تبلیغ مناسب آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی شبکه های مجازی را با توجه به تعداد زیاد استفاده کنندگان این شبکه ها، فضای مناسب برای تبلیغاتی می دانند. در مقاله ی ” شبکه های مجازی در تبلیغات “ در مورد نحوه تبلیغات در شبکه های مجازی صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تبلیغات اینستاگرام
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی را اینستاگرام می دانند که به دلیل تعداد اعضای بسیار زیاد محیط خوبی برای بازاریابی و تبلیغات به شمار می رود. در مقاله ی ” تبلیغات در اینستاگرام ” با تبلیغات اینستاگرامی آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی  معتقدند آشنایی با روش های تبلیغی برندهای بزرگ می تواند در طراحی و پیاده سازی تبلیغات برای ما مفید باشد. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با نحوه تبلیغات برندهای مشهور آشنا شدیم. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهای طراحی تبلیغات حلاقانه را بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تعیین پیام محصول :

اولین مرحله طراحی یک تبلیغ تعیین پیام محصول و شعار تبلیغاتی است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی در این حالت توصیه می کنند که طراحان تمامی ایده هایی که در ارتباط با تبلیغ موردنظر به ذهنشان می رسد را با سایر افراد مطرح کنند. در اینجا شعار تبلیغاتی و ایده های مربوط به آن بررسی می شود. سپس محصول تبلیغاتی را به همراه ویژگی های آن در نظر می گیرند. تمرکز بر ویژگی های خاص یک محصول در هنگام تبلیغ تاثیر زیادی در موفقیت تبلیغات و بازاریابی خواهد داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

خلاقیت تبلیغات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

انعطاف پذیری تبلیغ :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی انعطاف پذیری یک تبلیغ را در مرتبط ساختن محصول به طیف گسترده ای از کاربردها عنوان می کنند.

به منظور اینکه مشتریان بیشتری از قشرهای مختلف جامعه داشته باشید باید محصول خود را قابل ارائه به قشرهای مختلف نشان بدهید. به کاربردهای گوناگون محصول خود فکر کنید و تمامی مخاطبان هدف را شناسایی کنید و از نمایش خصوصیات محصول به این مخاطبان گوناگون غافل نشوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]به هر میزانی که به اقشار مختلف محصول را معرفی کنید به همان میزان فروش محصول افزایش خواهد یافت.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply