دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟

By 2 سپتامبر 2019 No Comments

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از اولویت های مهم برندها را ایجاد مشتریان وفادار در فضای کسب و کار می دانند. مشتریان وفادار می توانند موجب موفقیت های طولانی مدت یک برند بشوند. در مقاله ی ” چگونه یک برند سال ها به موفقیت ادامه می دهد ؟ “ در مورد موفقیت های طولانی مدت برندهای مشهور صحبت کردیم. اگر قصد آشنایی با نحوه ی تبلیغات و بازاریابی برندهای مشهور را دارید مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ را مطالعه نمایید.

برند متمایزیکی از اصول موفقیت در برندسازی که توسط کارشناسان آژانس تبلیغاتی بیان می شود ایجاد یک برند متمایز در سطح بازار است. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ در مورد روش های ایجاد یک برند متمایز صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از اولین قدم های برندسازی را انتخاب یک نام مناسب برای برند می دانند که در مقاله ی ” چگونه یک نام مناسب برای برند انتخاب کنیم ؟ “ با راهکارهای انتخاب یک نام مناسب برای برند آشنا شدیم. در این مقاله روش های ایجاد احساس وفاداری در میان مشتریان را بررسی می کنیم.

شناسایی دو طرفه مشتری و برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی لازمه وفاداری مشتریان را داشتن شناخت کامل از برند می دانند. یک پایگاه داده جامع و مفید از مشتریان خود تهیه کنید. این پایگاه داده باید شامل اطلاعات شخصی، علایق، نوع محصول خریداری شده و زمان خرید محصولات باشد. توجه داشته باشید که تنها جمع آوری داده های مختلف برای ایجاد احساس وفاداری مشتریان کافی نیست و از این اطلاعات باید برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

با ایجاد پایگاه داده کامل به بسیاری از مشتریان دسترسی پیدا می کنید و می توانید خدمات و امکانات ویژه ای به آنها اختصاص بدهید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که با توجه به مناسبت های گوناگون امکانات و تخفیفات ویژه ای به مشتریان ارائه کنند. این مناسبت ها می تواند مناسبت های اجتماعی مانند اعیاد رسمی باشد و یا مناسبت های فردی مشتریان مثل روز تولد مشتری باشد.

برندسازیکیفیت بالای برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی کیفیت بالای خدمات یا محصولات ارائه شده را یکی از مطمئن ترین روش های ایجاد مشتریان وفادار می دانند.

کیفیت مناسب محصولات، خدمات پس از فروش مناسب و توجه به نیازهای مشتریان می توانند عامل مهمی در وفادارسازی مشتریان باشند. زمانی که مشتریان از محصولات و خدمات پس از فروش برند رضایت داشته باشند به خرید محصولات ادامه خواهند داد و به مشتریان وفادار برند شما تبدیل خواهند شد.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply