عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

اشتباهات رایج در عکاسی محصول

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در هنگام عکس برداری توجه نداشتن به نکات ساده ای ممکن است باعث شود تصاویر تبلیغاتی کیفیت مناسبی نداشته باشند. پیشتر در مقاله ی ” آشنایی با اصول اولیه در فرایند عکاسی محصول “ با اصول اولیه ی عکاسی تبلیغاتی آشنا شدیم. در عکس برداری از محصولات نمایش تصاویر از زوایای مختلف به مخاطبان کمک می کند که با ابعاد و جزئیات محصول بیشتر آشنا بشوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
ابعاد محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]این آشنایی با جزئیات در مواردی که ابعاد محصولات کوچک است اهمیت بیشتری پیدا می کند. در مقاله ی ” عکاسی محصول کوچک “ با نحوه عکس برداری از محصولاتی که ابعاد کوچکی دارند آشنا شدیم. یکی از شاخه های مهم در عکاسی از محصولاتی که ابعاد کوچکی دارند عکاسی زیورآلات است که در مقاله ی ” اصول عکاسی از زیورآلات “ اصول عکس برداری از زیورآلات را بررسی کردیم. در صورتی که قصد عکس برداری از محصولات با ابعاد بزرگ را دارید مقاله ی ” عکاسی محصول بزرگ “ را مطالعه نمایید. در این مقاله تصمیم داریم اشتباهات رایجی که ممکن است در هنگام عکس برداری از محصولات انجام بگیرد را معرفی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تصاویر مات :

یکی از رایج ترین مشکلات در عکاسی محصول تصاویر مات و تار از محصولات است. تصاویر مات زمانی ایجاد می شوند که نور کافی به حسگر دوربین رسیده نمی شود. در این حالت دوربین نمی تواند یک تصویر واضح از محصولات ثبت کند. برای رفع این مشکل باید سرعت شاتر را افزایش بدهید و برای عکاسی از سه پایه استفاده کنید.

تنظیم نامناسب نور :

در عکاسی محصول تنظیم نور اهمیت بسیار زیادی بر جذابیت تصاویر دارد. تصاویر کم نور به دلیل تاریک بودن فضا جذابیت چندانی ندارد مگر اینکه عکاس درنظر داشته باشد از این تاریکی به منظور بیان ویژگی های کالا استفاده کند و یا از این فضای تاریک منظور خاص دیگری داشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکس تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همچنین نور زیاد نیز در تصاویر مناسب نیست و باعث می شود جزئیات محصولات به خوبی نمایش داده نشوند. به همین دلیل باید در هنگام عکس برداری از محصولات نوردهی را به خوبی تنظیم کنید تا تصاویر کم نور یا پرنور به نظر نرسند.

زمانی که مشغول عکس برداری از محصولات هستید عکس های متعددی از محصولات از زوایای مختلف با نورپردازی های متفاوت بگیرید. داشتن عکس های متعدد به شما کمک می کند که بهترین عکس را در بین عکس های مختلف انتخاب کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply