دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

اشتباهات رایج در فروشگاه های اینترنتی

با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت در بین تمامی اقشار جامعه امروزه فروشگاه های اینترنتی متعددی ایجاد شده اند که کالاهای مختلف را با شرایط مناسبی به مشتریان عرضه می کنند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی پیشنهاد می کنند که به بهبود رتبه بندی سایت فروشگاه در موتورهای جستجوگر توجه ویژه ای داشته باشند. در مقاله ی ” ترفندهایی برای بهبود رتبه بندی سایت “ به بررسی راهکارهایی برای بهبود رتبه بندی سایت پرداختیم. یکی از راهکارهای موثر در بهبود رتبه بندی سایت، تولید محتوای مناسب و جذاب است که در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ به بررسی این موضوع پرداختیم.

بازدید سایتکارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که بهبود رتبه بندی سایت منجر به افزایش قابل توجه بازدید از سایت برند خواهد شد. در مقاله ی ” چگونه بازدید از سایت را افزایش دهیم ؟ “ با راهکارهای افزایش بازدید سایت آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که برندها با رعایت نکات ساده ای می توانند میزان فروش سازمان را افزایش بدهند. در مقاله ی ” راهکارهای ساده برای افزایش فروش برند “ با این نکات ساده آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی اشتباهات رایجی که موجب کاهش فروش اینترنتی می شوند می پردازیم.

طراحی ضعیف سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهم ترین دلایل عدم جذب مشتریان را طراحی ضعیف و نامناسب وبسایت می دانند. اگر وبسایت معمولی و غیرجذاب طراحی شده باشد مخاطبان با مشاهده سایت دلسرد شده و وبسایت را ترک می کنند. طراحی جذاب وبسایت علاوه بر جذب مشتری موجب اعتباربخشی به برند شما نیز خواهد شد. امروزه مشتریان زیادی توسط موبایل از سایت ها بازدید می کند بنابراین حتما وبسایت شما باید برای موبایل بهینه سازی شده باشد.

طراحی پیچیده فروشگاه اینترنتی :

وبسایت در کنار جذابیت باید ساده و به دور از پیچیدگی طراحی شده باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که مشتریان در صورتی که کالای موردنظر خود را به راحتی پیدا نکنند از وبسایت شما خارج می شوند. زمانی که کالاها مدل های مختلفی دارند تلاش کنید امکان جستجو براساس ویژگی های هر مدل را در وبسایت فراهم کنید تا مشتریان در کوتاهترین زمان مدل موردنظر را پیدا کنند.

فروشگاه اینترنتیسرعت پایین سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که تمامی عواملی که موجب کندی وبسایت می شوند را حذف نمایند.

شاید در زمان های گذشته مشتریان بارگذاری طولانی مدت یک سایت را تحمل می کردند ولی امروزه با توجه به افزایش قابل توجه سرعت اینترنت اگر وبسایت سرعت بارگذاری مطلوبی نداشته باشد، مشتریان وبسایت را ترک می کنند.

 

اگر قصد طراحی وبسایت را دارید می توانید جهت طراحی سایت و تولید محتوا با استفاده از مدرن ترین متدهای برندینگ با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply