[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکس برداری از مبلمان جزو شاخه های دکوراسیون داخلی از عکاسی محصول به شمار می رود که با توجه به ابعاد بزرگ مبلمان به فضای بزرگی برای عکس برداری نیاز داریم. پیش از این در مقاله ی ” عکاسی محصول بزرگ “ با نحوه عکاسی از محصولاتی با ابعاد بزرگ آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
عکاسی تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد عکس برداری از محصولاتی با ابعاد کوچک را دارید مقاله ی ” عکاسی محصول کوچک “  را مطالعه نمایید. زمینه کاری عکس برداری از محصولات با توجه به کالاهای بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد بسیار گسترده است. به عنوان مثال در مقالات ” اصول عکاسی از زیورآلات “ و ” نکاتی برای عکاسی از محصولات غذایی “  با نحوه عکس برداری از زیورآلات و موادغذایی آشنا شدیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد نحوه عکس گرفتن از مبلمان به منظور تبلیغات صحبت کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

آماده سازی فضای مناسب :

در فرایند عکاسی محصول زمانی که کالای مناسب دارای ابعاد بسیار بزرگی است انتخاب فضای مناسب اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. فضایی که برای عکس برداری از مبلمان انتخاب می کنید باید مساحت زیادی داشته باشد تا به راحتی مبلمان و دکوراسیون را بتوانید در این فضا پیاده سازی نمایید. علاوه براین فضای بزرگ به شما اجازه می دهد به راحتی عکس هایی در زوایای مختلف و با نورپردازی مختلف از مبلمان بگیرید. حضور دکوراتور یا فردی که با دکوراسیون آشنایی دارد به بهتر شدن فضای عکاسی کمک خواهد کرد.

نقش دکوراسیون در عکاسی مبلمان :

اگر تنها اقدام به عکس برداری از خود مبلمان بدون لوازم دکوری کنید تصاویر یکنواخت و کسل کننده ای بدست می آید که هیچ گونه جذابیتی برای مشتریان نخواهد داشت. در فرایند عکاسی محصول باید تصاویر جذاب از محصولات به مشتریان ارائه بشود تا آنها تمایل به خرید این محصولات داشته باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکاسی مبلمان
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در طراحی فضا برای عکس برداری از مبلمان به این نکته توجه داشته باشید که مبلمان از عناصر مهم دکوراسیون به شمار می رود. به منظور تکمیل دکوراسیون می توانید از گلدان، آباژور، فرش یا قالیچه و مواردی از این دست استفاده کنید. در عکاسی محصول به خصوص در محصولاتی که ابعاد بزرگی دارند ارائه مکان مناسب برای محصولات نقش مهمی در جذابیت تصویر ایفا می کند. استفاده از فرش یا قالیچه در تصاویر مبلمان می تواند تداعی کننده مکان مناسب مبلمان در ذهن مخاطبان باشد. در طراحی لوازم دکوراسیون به این نکته توجه داشته باشید که لوازم دکوراسیون مورد استفاده با مبلمان متناسب باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply