[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکس های زیبا و جذاب از یک کالا نقش بسیار مهمی در برندسازی و جذب مشتری به سوی کالای موردنظر دارد. همانطور که در مقاله ی ” عکاسی محصول “ اشاره کردیم عکاسی یک رسا نه ی بصری است و به سریعترین شکل ممکن پیام را به ذهن مشتری می رساند. این انتقال سریع پیام های تبلیغاتی می تواند تاثیر زیادی بر مخاطبان داشته باشد و به همین دلیل است که عکس برداری مناسب از محصولات اهمیت زیادی در موفقیت فرآیند تبلیغات دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
اصول عکاسی تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]تهیه عکس های تبلیغاتی با توجه به نوع کالای تبلیغی شرایط مختلفی دارد. یکی از مهم ترین تقسیم بندی های محصولات تبلیغاتی، تقسیم بندی این محصولات براساس ابعاد آنها است.

در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ با نحوه تهیه عکس های تبلیغاتی از محصولات کوچک و بزرگ آشنا شدیم. در این مقاله تصمیم داریم به اصولی بپردازیم که با رعایت این اصول در فرآیند عکاسی می توانید عکس های تبلیغاتی جذاب برای مشتریان ارائه کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

شناخت سلایق مشتری :

پیش از شروع فرآیند عکاسی محصول باید شناخت دقیقی از سلایق و نیازهای مشتری بدست آورید. با شناخت این نیازها تصاویر تبلیغاتی باید به نحوی به مشتریان ارائه شود که ویژگی های کالایی که قصد تبلیغ آن دارید و این ویژگی ها به رفع نیازهای مشتریان کمک می کند به نحوی جامع و کامل به مشتریان معرفی بشود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکس تبلیغاتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

نورپردازی محیط :

نورپردازی یکی از مهمترین عوامل در عکاسی است. در فرآیند عکاسی از محصولات استفاده از نور طبیعی برای بسیاری از محصولات مناسب است. البته در محصولاتی که ظرافت بسیاری دارند و یا دارای امکانات متعددی هستند برای نمایش بهتر جزئیات کالا، نورپردازی محیط توصیه می شود. در مقاله ی ” در عکاسی محصول به این نکات توجه کنید “ در مورد اهمیت نمایش کامل جزئیات محصولات صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

پس زمینه تصویر :

یکی از مواردی که در فرآیند عکاسی محصول توسط بسیاری از برندها رعایت نمی شود پس زمینه مناسب تصویر است. پس زمینه تصویر باید ساده و یکنواخت باشد و حتما به گونه ای طراحی شده باشد که حواس مشتریان از کالا به سمت پس زمینه جلب نشود. رنگ پس زمینه باید با توجه به کالا انتخاب بشود ولی در بسیاری از موارد رنگ های ساده سفید یا خاکستری برای کالاها مناسب است.

 

عکس های متعدد بگیرید :

یکی از مهمترین اصول موفقیت در فرآیند عکاسی محصول داشتن پشتکار و گرفتن عکس های متعدد از کالا می باشد. عکس های مختلفی از محصول در زوایای مختلف و با نورپردازی های مختلف بگیرید. هیچوقت به گرفتن یک عکس از کالا راضی نشوید. با شناخت سلیقه های مخاطب، به سوالاتی که ممکن است برای مخاطبان ایجاد شود فکر کنید. ببینید مخاطبان با توجه به نیازهایی که دارند به کدامیک از ویژگی ها و جزئیات کالا توجه خواهند داشت. تلاش کنید با تمرکز بر این ویژگی ها عکس های متعددی از محصولات تهیه کنید. با مقایسه عکس های مختلفی که از کالا گرفته اید زیباترین عکسی که جزئیات محصول را نمایش می دهد برای انتشار انتخاب کنید.

 

ویرایش تصاویر :

همانطور که در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ اشاره کردیم تصاویر زیبا و جذاب از یک کالا اهمیت زیادی در جذب مخاطب و انتخاب کالای شما برای خرید توسط مشتریان دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

ویرایش تصاویر
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]یکی از روش های بهبود کیفیت تصاویر ویرایش این تصاویر پیش از انتشار است. ویرایش تصاویر پیش از انتشار در فرآیند عکاسی از محصولات اهمیت بسیاری دارد.

ویرایش مناسب یک تصویر به جذابیت بیشتر برای مشتریان کمک کند. در بسیاری از اوقات حتی یک برش یا افزایش و کاهش نور می تواند تاثیر زیادی در زیبایی تصویر داشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply