دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک و محلی برای متمایز شدن باید به نحو موثری و با توجه به بودجه سازمان بر روی متمایز شدن برند خود در مقایسه با رقبا اقدام نمایند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ در مورد راهکارهای ایجاد یک برند متمایز صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های متمایز ساختن کسب و کارها را در ایجاد مشتریان وفادار به برند می دانند. در مقاله ی ” چگونه مشتریان به برند وفادار می شوند ؟ “ در مورد روش های ایجاد مشتریان وفادار به سازمان صحبت کردیم.

مشتری مداریهمانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم امروزه فضای کسب و کار کاملا مشتری محور است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به کسب و کارهای کوچک توصیه می کنند که در تمامی فرایندهای مارکتینگ، تبلیغات و فروش محصولات، اصل مشتری مداری را رعایت کنند. در مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ به بررسی نکات مفیدی در مورد مشتری مداری پرداختیم.

در این مقاله به بررسی نظرات کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک می پردازیم.

تعیین هویت برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به کسب و کارهای کوچک توصیه می کنند که در میان رقبا به ارائه خدمات یا محصولاتی بپردازند که ویژگی های منحصربفرد محصولات ارائه شده، به متمایز بودن برند منجر بشود. بیان سرگذشت ایجاد کسب و کار به همراه خط مشی و ماموریتی که برای ارائه خدمات و محصولات تعیین کرده اید در وبسایت می تواند به جذب مشتریان کمک کند. مشتریان به کسب و کارهایی که با هدف بهبود کیفیت در حوزه ی کار مربوطه ایجاد می شوند وفاداری بیشتری خواهند داشت.

سرویس دهی مناسب به مشتریان :

مشتریان به کسب و کارهایی که خدمات پس از فروش مناسبی دارند اعتماد بیشتری خواهند داشت و به دوستان و آشنایان خود هم پیشنهاد می کنند که از این محصولات و خدمات استفاده نمایند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کار نوپا پیشنهاد می کنند ارزش مناسبی برای سازمان خود ایجاد نمایند. زمانی که محصولات یا خدمات شما ارزشمند و باکیفیت باشند مشتریان حاضر هستند آنها را به قیمت بالاتری از کالاهای مشابه تهیه کنند.

بازاریابی آنلاینطراحی جالب محصولات :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به کسب و کارهای کوچک توصیه می کنند که از طراحی مناسب و زیبا برای محصولات استفاده نمایند.

بسیاری از برندهای مشهور لوگوهای جذابی طراحی کردند که حتی بعضی از مشتریان با مشاهده یک رنگ خاص به یاد برند موردنظر خواهند یافت. یکی از مثال های مشهود در این زمینه رنگ زرد استفاده شده در برند ایرانسل است که به خوبی در میان هموطنان محترم شناخته شده است.

تولید محتوای مناسب :

یکی از روش های مفید و کم هزینه برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک تولید محتوای مناسب در فضای اینترنت است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان مشاغل کوچک توصیه می کنند که یک وبلاگ ایجاد کنند و در این وبلاگ محتوای مفید در ارتباط با خدمات و محصولات خود منتشر نمایند. در مقاله ی ” مزیت های وبلاگ برای برند “ با مزیت های وبلاگ بیشتر آشنا شدیم.

تولید محتوااستفاده از شبکه های اجتماعی:

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که پس از تولید محتواهای مناسب این محتواها را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند. در مقاله ی ” راهکارهای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی “ در مورد راهکارهای تولید و انتشار محتوا در شبکه های مجازی صحبت کردیم.

برای انتشار محتوای آماده شده بهتر است یک تقویم زمانی آماده کنید و پست های آماده شده را در زمان معین در شبکه های اجتماعی قرار بدهید.

 

جهت انجام تبلیغات و برندسازی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply