سوشیال مدیاعکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

برندسازی با استفاده از عکاسی محصول

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]زمانی که یک برند قصد معرفی محصولات خود را به مشتریان دارد اگر از عکس های جذاب برای تبلیغات و بازاریابی استفاده نکند قادر به جذب مشتری و فروش محصولات نخواهد بود. در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ ” به دلایل نمایش عکس های خوب از محصولات پرداختیم. به منظور آشنایی با ویژگی های یک عکس مناسب می توانید مقاله ی ” ویژگی عکس خوب ” را مطالعه نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
ابعاد محصول
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]تهیه تصاویر زیبا از محصولات در فروش اینترنتی سایت ها نیز اهمیت فراوانی دارد که در مقاله ی ” اهمیت عکاسی محصول در فروش اینترنتی “ در این مورد صحبت کردیم. در فرآیند عکس برداری از محصولات باید ویژگی ها و ابعاد محصولات را مدنظر داشت. قاعدتا فرآیند عکاسی در محصولاتی با ابعاد کوچک و بزرگ با یکدیگر تفاوت فراوانی دارد. در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ در مورد عکاسی از محصولاتی با ابعاد کوچک و بزرگ صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهای برندسازی را از طریق عکس برداری از محصولات بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

عکس برداری از زوایای مختلف :

محصولات باید به بهترین شکل و با جزئیات کامل به مشتریان نمایش داده شود. مشتریان انتظار دارند با مشاهده تصاویر با ابعاد، جزئیات و ویژگی های محصولات کاملا آشنایی پیدا کنند. بنابراین در فرایند عکاسی محصول تلاش کنید عکس برداری از زوایای مختلف محصول انجام شود. بهتر است در میان تصاویر یک عکس از زاویه خیلی نزدیک یا همان کلوزآپ از محصولات وجود داشته باشد.

در فرایند عکاسی محصول به این نکته توجه داشته باشید که مشتریان زمانی که تصاویر را مشاهده می کنند امکان لمس محصولات را ندارند. بنابراین عکس هایی از زوایه نزدیک به آنها کمک می کند که جنس محصولات را بهتر تشخیص بدهند. عکس برداری از زاویه نزدیک در محصولاتی همانند پوشاک که جنس استفاده شده از فاکتورهای انتخاب محصول می باشد اهمیت بیشتری دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

برندسازی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

مشخص کردن اندازه محصولات :

در فرایند عکاسی محصول تلاش کنید اندازه محصولات را برای مشتریان مشخص کنید. البته تعیین ابعاد در محصولاتی که سایز مشخصی دارند لزومی ندارد. یکی از سوالاتی که در ذهن مشتریان در هنگام انتخاب محصولات ایجاد می شود مناسب بودن ابعاد محصول موردنظر است. برای نمایش ابعاد محصولات می توانید از نمایش محصول در کنار یک کالا که ابعاد شناخته شده ای برای مشتریان دارد استفاده کنید. یکی دیگر از راهکارهای تعیین ابعاد محصولات، نمایش محصولات در دست افراد می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply