SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر رشد کسب و کار

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]شاید هنوز هم بعضی از صاحبان کسب و کارهای سنتی اعتقادی به استفاه از بازاریابی دیجیتالی نداشته باشند و کماکان به استفاده از روش های سنتی بازاریابی پایبند باشند. همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ اشاره کردیم امروزه دنیای تبلیغات و بازاریابی با ظهور عصر دیجیتال پیشرفت های فراوانی پیدا کرده است و کارشناسان آژانس تبلیغاتی به تمامی برندها توصیه می کنند که از ” رسانه های مدرن “ برای بازاریابی و معرفی محصولات خود استفاده نمایند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
اینباند مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]امروزه فرایندهای تبلیغات و بازاریابی مشتری محور هستند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های موثر  و مدرن در بازاریابی را اینباند مارکتینگ می دانند که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ به معرفی این متد جدید بازاریابی پرداختیم. در این مقاله تصمیم داریم در مورد تاثیرات مثبت دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کارها صحبت کنیم. اگر قصد انجام دیجیتال مارکتینگ برای برندسازی را دارید مقاله ی ” شروع دیجیتال مارکتینگ برای برند “ را مطالعه نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه است :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مزایای مهم بازاریابی دیجیتالی را هزینه مناسب عنوان می کنند. شرکت ها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانند صرفه جویی مالی فراوانی داشته باشند. در بازاریابی دیجیتالی با هزینه کمتری می توانید به معرفی محصولات و بازاریابی بپردازید.

تبدیل مخاطبان هدف به مشتری :

در دیجیتال مارکتینگ با استفاده از روش های مدرن و متنوعی مخاطبان هدف را به سوی برند جذب می کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوا، کمپین تبلیغاتی و برندسازی در فضای اینترنت را از جمله این روش ها ذکر می کنند. کمپین های دیجیتال مارکتینگ نرخ تبدیل را در بازاریابی بهبود می بخشند. در مقاله ی ” آشنایی با بهینه سازی نرخ تبدیل در دیجیتال مارکتینگ “ با نرخ تبدیل آشنا شدیم. ابزارهایی که می توانید در کمپین خود استفاده کنید موتورهای جستجوگر، شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

دیجیتال مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

ارزیابی دقیق مارکتینگ :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از ویژگی های دیجیتال مارکتینگ را ارزیابی دقیق فعالیت های بازاریابی می دانند. به عنوان مثال در مورد وبسایت برند مذکور می توانید به راحتی تجزیه و تحلیل دقیقی از مشتریان داشته باشید.

می توانید بررسی کنید تعداد بازدیدکنندگان صفحات وبسایت چه مقداری بوده است و بازدیدکنندگان بیشتر به کدام صفحات وبسایت شما مراجعه دارند و چه موضوعاتی برای مشتریان جذاب تر بوده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همچنین با تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان وبسایت می توانید روزها و ساعت های پربازدید را بدست آورید. این اطلاعات به بهبود فرایند تبلیغات و بازاریابی برند شما کمک خواهد کرد.

 

جهت انجام تبلیغات و مارکتینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply