دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیاطراحی سایت

ترفندهایی برای بهبود ترافیک سایت

تمامی برندها تلاش می کنند که در کنار بهبود رتبه بندی سایت بتوانند ترافیک و بازدید از وبسایت را نیز افزایش بدهند. در مقاله ی ” ترفندهایی برای بهبود رتبه بندی سایت “ با راهکارهای بهبود رتبه بندی سایت آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تولید محتوا را یکی از راهکارهای مفید و کم هزینه برای بهبود رتبه بندی سایت ها معرفی می کنند.

تولید محتوادر مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد اهمیت تولید محتوا در رتبه بندی وبسایت ها صحبت کردیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی محتواهایی که شامل تصویر و کلیپ باشند را بسیار مفیدتر از محتواهای معمولی و یکنواخت که فاقد تصویر باشد می دانند.

در مقالات ” محتوای بی تصویر زنبور بی عسل “ و ” نقش فیلم در تولید محتوا “ در مورد اهمیت تصویر و کلیپ در محتوای تولید شده صحبت کردیم.در این مقاله به بررسی توصیه های کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد افزایش ترافیک سایت می پردازیم.

توجه ویژه به شبکه های اجتماعی :

اگر قصد افزایش بازدید از سایت برند را دارید توجه خاصی به شبکه های اجتماعی داشته باشید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که شبکه های اجتماعی می تواند میزان کلیک و بازدید سایت را بلافاصله افزایش بدهند و به برندسازی سازمان کمک کنند. اطمینان داشته باشید که محتوای موردنظر در شبکه ای منتشر می شود که مخاطبان هدف در آن شبکه اجتماعی حضور موثری دارند.

استفاده از کلیپ های متنوع :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که به انتشار کلیپ های جذاب و متنوع بپردازند. انتشار محتوای ویدئویی تاثیر مستقیمی بر افزایش بازدید وبسایت خواهد داشت. کلیپ هایی در مورد فعالیت برند، محصولات و خدمات ارائه شده، نحوه ی استفاده از محصولات و خدمات پس از فروش آماده کنید. این کلیپ ها موجب شناخت بهتر مخاطبان از برند و محصولات تولید شده می شود.

ترافیک سایتتجزیه و تحلیل مشتریان :

تحلیل رفتار و سلایق مشتریان می تواند به شناخت بهتر مخاطبان هدف کمک کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که به بررسی کلیپ ها و مطالب منتشر شده بپردازند. بررسی کنید که کدامیک از کلیپ ها و مطالب منتشر شده بیشتر موردتوجه مخاطبان قرار گرفته است، این مطالب در چه روز و در کدام ساعت ها منتشر شده اند، رفتار مخاطبان پس از مشاهده کلیپ چه چیزی بوده است. پاسخ به این پرسش ها می تواند در شناخت بهتر مشتریان و آماده سازی مطالب بعدی با توجه به این شناخت موثر باشد.

 

جهت انجام تبلیغات و افزایش ترافیک سایت بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

 

Leave a Reply