عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

عکاسی محصول با دوربین های معمولی

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد عکاسی از محصولات را دارید با داشتن یک دوربین معمولی نیز می توانید عکس های باکیفیت و جذابی از محصولات داشته باشید. پیش از شروع عکس برداری تبلیغاتی آشنایی با اصول اولیه می تواند در تهیه عکس های باکیفیت و جذاب به عکاسان کمک کند. در مقاله ی ” آشنایی با اصول اولیه در فرایند عکاسی محصول “ با این اصول اولیه آشنا شدیم.

در عکس برداری از محصولات ابعاد کالاهایی که قصد عکس گرفتن از آنها را داریم نقش تعیین کننده ای در فضای طراحی و نورپردازی دارند. در مقالات ” عکاسی محصول بزرگ “ و ” عکاسی محصول کوچک “ با نحوه عکاسی از محصولاتی با ابعاد بزرگ و کوچک آشنا شدیم. در این مقاله نحوه عکس برداری از محصولات را با استفاده از دوربین های معمولی بررسی می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

ابعاد محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

دقت در استفاده از فلش :

در فرایند عکاسی محصول زمانی که از دوربین های معمولی استفاده می کنید باید در استفاده از فلش دوربین بسیار احتیاط کنید. فلش دوربین های ارزان قیمت معمولا عملکرد مناسبی ندارد.

بهتر است زمانی از فلش استفاده کنید که نور محیط بسیار ضعیف یا بسیار شدید است. توصیه می شود زمانی که یک عکس با فلاش گرفتید بلافاصله یک عکس بدون فلش هم از محصولات بگیرید. احتمال دارد تصویر بدون فلش بهتر از تصویر با فلش باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

عکس های بیشتری بگیرید :

در مقاله ی ” اصول موفقیت در عکاسی محصول “ اشاره کردیم که یکی از راهکارهای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی تهیه عکس های متعدد از محصولات است. زمانی که از دوربین های معمولی استفاده می کنید بهتر است عکس های بیشتری از محصولات گرفته شود تا گزینه های  بیشتری برای انتخاب عکس مناسب داشته باشید. از محصولات در زوایای مختلف و با نورپردازی های گوناگون عکس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

عکس محصولات
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

وقت بیشتری برای ویرایش بگذارید :

در فرایند عکاسی از محصولات ویرایش تصاویر تبلیغاتی پیش از انتشار تاثیر بسیار زیادی در جذابیت عکس ها دارد. زمانی که از دوربین های ارزان قیمت استفاده می کنید اهمیت ویرایش بسیار بیشتر از قبل خواهد بود. حتی یک تنظیم نور ساده می تواند جذابیت تصاویر تبلیغاتی را دوچندان سازد. با استفاده از یک ویرایش صحیح می توانید تمامی کاستی های احتمالی ناشی از دوربین های ارزان قیمت را برطرف کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر می خواهید با دوربین های معمولی تصاویر تبلیغاتی جذابی داشته باشید ویرایش تصاویر را در اولویت قرار دهید.

 

چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply