[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

 

همزمان با پیشرفت تکنولوژی در مارکتینگ یا بازاریابی نیز همانند سایر سطوح زندگی تغییرات فراوانی حاصل شده است و مارکتینگ سنتی که در آن شخصی با در دست داشتن یک بروشور به بازار مراجعه کند و مشتری را برای خرید ترغیب کند در مارکتینگ مدرن جایی ندارد و امروزه کمتر  آژانس تبلیغاتی را می توانید پیدا کنید که با این روش سنتی اقدام به جذب مشتری کند. همگام با پیشرفت سریع اینترنت و شروع عصر دیجیتال که با سرعت بسیار در بین افراد جامعه گسترش پیدا کرد. فضای مارکتینگ نیز وارد مرحله ی نوینی شد که به آن دیجیتال مارکتینگ می گویند و این روزها یک آژانس تبلیغاتی که با فضای مدرن کنونی آشنایی درستی دارد با استفاده از این مدل مارکتینگ اقدام به بازاریابی می کند.

به طور کلی دیجیتال مارکتینگ به فعالیتهای بازاریابی با استفاده از رسانه های مدرن در فضای کسب و کار گفته می شود که این بازاریابی بسیار به اینترنت و فضای مجازی وابسته است.  فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ که توسط یک آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد شامل تبلیغات، خدمات و بررسی رفتار مشتری در فضای اینترنت و شبکه های مجازی می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

دیجیتال مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در دیجیتال مارکتینگ برخلاف بازاریابی سنتی مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارند و به همین جهت یک آژانس تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای مدرن تبلیغی همانند وبسایت، شبکه اجتماعی، ایمیل و موبایل به رصد کردن مشتریان می پردازند تا در زمانی که مناسب تشخیص می دهند با معرفی کالا و خدمات به مشتریانی که مدنظر دارند به بهترین شکل ممکن بازاریابی خود را انجام بدهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

مزایای دیجیتال مارکتینگ :

دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیار زیادی نسبت به بازاریابی سنتی دارد. یکی از مهم ترین مزیتهایی که این روش مدرن دارد انتخاب مخاطبین برحسب مکان، زمان، جنسیت و سن آنها می باشد. بسیاری از اوقات کالا یا خدماتی که آژانس تبلیغاتی قصد معرفی کردن آن را دارد ممکن است برای قشر خاصی قابل استفاده باشد و یا ممکن است قصد معرفی یک کالا را در یک محله ی خاص داشته باشیم در چنین مواردی انتخاب مخاطبینی که دارای این شرایط باشند به افزایش بازدهی بازاریابی کمک فراوانی می کند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

مزایای دیجیتال مارکتینگ
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تغییر نحوه ی خرید :

این روزها افراد جامعه در طول شبانه روز مدت زمان زیادی را آنلاین هستند و همین آنلاین بودن مردم و استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی دید افراد را در تمامی مسایل تحت تاثیر قرار داده است. جملاتی از قبیل کسب و کارها این روزها متفاوت شده است و مدل خرید کردن مردم با قدیم فرق دارد، بیانگر همین تغییرات فراوان در حوزه ی کسب و کارها می باشد. یک آژانس تبلیغاتی بهتر از هر شرکت دیگری با این تغییرات آشنایی دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

رصد دقیق نتایج
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

رصد دقیق نتایج :

دیجیتال مارکتینگ بر خلاف بازاریابی سنتی به شما اجازه می دهد که نتایج دقیق حاصل از تبلیغات و بازاریابی را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. از نظر یک آژانس تبلیغاتی رصد دقیق و لحظه ای تبلیغات یکی از مهمترین ویژگی های دیجیتال مارکتینگ می باشد. ممکن است برای هرکدام از ما پیش آمده باشد که برای فروش کالا، یک آگهی در روزنامه به چاپ رسانده باشیم. پس از چاپ آگهی ما تنها می توانیم تعداد تماس های گرفته شده برای خرید کالا را محاسبه نماییم و هیچ روشی برای محاسبه ی تعداد دفعات دیدن شدن آگهی نداریم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

معرفی کامل محصول :

یک مزیت مهم دیگر دیجیتال مارکتینگ که باعث موفقیت بیشتر یک آژانس تبلیغاتی در بازاریابی می شود، کنترل و هدایت مناسب مشتری نسبت به بازاریابی سنتی است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک محصول دارید و یک بروشور برای آن ساخته اید. در بازاریابی سنتی شما این بروشور را از طریق پست برای مشتریان ارسال می کنید. در این حالت نمی دانید چه تعدادی بروشور شما را نگاه کرده اند و چه تعدادی حتی بروشور را باز هم نکرده اند. ولی اگر همین بروشور را برای مشتریان ایمیل کنید به راحتی می توانید تعداد بازدیدکنندگان بروشور را تشخیص بدهید و اطلاعاتی در مورد افرادی که این بروشور را دانلود کرده اند بدست آورید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

معرفی محصول
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اگر قصد دیجیتال مارکتینگ با استفاده از مدرن ترین متدهای بازاریابی را دارید می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply