دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهایی برای ایجاد تحول در فروش

By 20 نوامبر 2019 No Comments

امروزه فضای رقابتی زیادی در میان محصولات و خدمات مختلف وجود دارد. به همین دلیل کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها پیشنهاد می کنند که در میان سایر رقبا متمایز باشند. در مقاله ی ” راهکارهای داشتن یک برند متمایز “ با روش های ایجاد یک برند متمایز آشنا شدیم. زمانی که محصولات و خدمات ارائه شده در میان سایر رقبا متمایز و شناخته شده می شود برند می تواند سال ها در میان مشتریان، خوش نام و متمایز باشد. در مقاله ی ” چگونه یک برند سال ها به موفقیت ادامه می دهد ؟ “ در مورد روش های موفقیت طولانی مدت صحبت کردیم.

مشتری مداریکارشناسان آژانس تبلیغاتی فرایندهای بازاریابی و تبلیغات مدرن را مشتری محور می دانند. یکی از مدل های مدرن بازاریابی مدرن که براساس مشتری مداری شکل گرفته است اینباند مارکتینگ است که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با بازاریابی اینباند آشنا شدیم.

جهت آشنایی با نحوه مشتری مداری برندها مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ را مطالعه نمایید. در این مقاله راهکارهای کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش را بررسی می کنیم.

ساده سازی خدمات و محصولات :

در دنیای پیشرفته و پیچیده ی امروز کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند به هر طریق ممکن در جهت ساده سازی استفاده از محصولات و خدمات حرکت کنند. سادگی موجب رفع نیاز مشتریان در زمان کمتر می شود و همین دلیل موجب جذابیت بیشتر خدمات و محصولات ارائه شده ی شما در نزد مشتریان می شود. مشهورترین مثال در این زمینه سادگی موتور جستجوگر گوگل در برابر یاهو بود که استقبال بیشتر مخاطبان را نیز در پی داشت.

شخصی سازی محصولات :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های خلاقانه موجود را در شخصی سازی محصولات و خدمات ارائه شده می دانند. به عنوان مثال امروزه استارتاپ هایی در زمینه لباس فعالیت می کنند که با ارائه ی پیشنهاداتی سعی در شخصی سازی لباس ها برای مشتریان دارند. این مدل شخصی سازی این روزها تا حدودی در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز به چشم می خورد.

کسب اعتباراعتبار و اطمینان :

اگر قصد دارید تحولی در فروش سازمان ایجاد کنید باید محصولات و خدمات ارائه شده باکیفیت باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی کیفیت را لازمه ی ایجاد اطمینان در مشتریان می دانند. زمانی که مشتریان از کیفیت رضایت داشته باشند به برند شما اطمینان پیدا می کنند. در این حالت مشتریان تمایل به استفاده سایر محصولات برند را نیز خواهند داشت و حتی به دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند از این محصولات استفاده کنند.

ارائه بسته های پیشنهادی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که بسته های پیشنهادی از محصولات مشابه برای مشتریان تهیه نمایند. تعدادی از خریداران ترجیح می دهند که بسته هایی از محصولات مشابه را همزمان خریداری کنند. این بسته های پیشنهادی در تعدادی از محصولات همانند محصولات آرایشی بهداشتی بسیار مفید خواهد بود.

لحاظ کردن تمامی انتظارات :

بسیاری از برندها در محصولات و خدماتی که به مشتریان عرضه می کنند موارد محدودی از انتظاراتی که مشتریان دارند را در محصولات قرار می دهند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که به منظور افزایش فروش، تمامی نیازهای مشتریان را در محصولات خود قرار بدهند. زمانی که مخاطبان هدف با محصولی مواجه می شوند که تمامی نیازهای آنها را در خود جای داده است تمایل بیشتری به خرید پیدا می کنند.

سرعت بالای خدماتسرعت بالای خدمات :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از راهکارهای افزایش فروش را در سرعت بالای خدمات برند می دانند. اگر دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید در درجه ی اول باید سرعت بارگذاری سایت مناسب باشد.

مشتریان اگر با یک وبسایت کند مواجه بشوند بلافاصله وبسایت را ترک می کنند. تلاش کنید که در کوتاهترین زمان ممکن محصولات خریداری شده در فروشگاه اینترنتی را به مقصد برسانید تا مشتریان از خدمات رسانی شما رضایت کامل داشته باشند.

تبلیغات خلاقانه :

یکی از روش های موثر در شهرت برند استفاده از تبلیغات خلاقانه و جذاب برای معرفی محصولات است. بسیاری از ما تبلیغات قدیمی از محصولاتی را به خاطر داریم که به دلیل جذابیت و نوآوری در تبلیغ پس از گذشت سال ها هنوز آنها را به خاطر داریم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که از تبلیغات خلاقانه برای  معرفی محصولات خود استفاده نمایند. شناخت مخاطبان هدف و آشنایی با سلایق این مخاطبان می تواند در تولید تبلیغات خلاقانه بسیار موثر باشد. در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های شناسایی مخاطبان هدف آشنا شدیم.

استفاده صحیح از فناوری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند در تمامی فرایندهای ساخت محصول، معرفی محصول، تبلیغات و حتی خدمات پس از فروش از فناوری های مدرن استفاده نمایند. این قانون حتی در مورد محصولاتی که براساس صنعت و فناوری شکل نگرفته اند نیز صدق می کند. برای متمایز شدن برند خدمات ارائه شده باید سریعتر و کاملتر از رقبا صورت بگیرد.

افزایش فروشاطلاعات جامع از مشتریان :

داشتن اطلاعات کامل از مشتریان می تواند در بهینه سازی محصولات و خدمات در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان موثر باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان به برندها کمک می کند با مخاطبان هدف بیشتر آشنا شوند. پس از دریافت اطلاعات این داده ها را طبقه بندی نمایید. طبقه بندی می تواند براساس جنسیت، سن، وضعیت تاهل، تحصیلات و سایر طبقه بندی ها باشد.

در کنار این اطلاعات می توانید از میزان رضایتمندی مشتریان و وجه تمایز محصولات و خدمات خود نیز مطلع شوید. تکمیل و بهینه سازی خدمات مورد رضایت مشتریان و حذف نارضایتی های موجود از محصول می تواند گام موثری در افزایش فروش محصولات باشد.

 

جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

Leave a Reply