در مقاله ی ” نقش تولید محتوا در ریته وبسایت “ در مورد اهمیت تولید محتوا در بهبود ریته سایت صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم با راهکارهایی که یک آژانس تبلیغاتی در فرآیند تولید محتوا به کار می گیرد آشنا شویم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]
شناسایی و تعیین اهداف :
کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند در اولین قدم و پیش از شروع تولید محتوا اهدافتان را از تولید و انتشار محتوا مشخص کنید. اهداف باید با توجه به امکانات و بودجه ای که در اختیار سازمان است منطقی و قابل اجرا باشند. به عنوان مثال افزایش چند برابری میزان بازدید مخاطبان در عرض چند روز با بودجه ای محدود امکان پذیر نیست.
باید نتایج هدف تعیین شده در حین تولید و انتشار محتوا قابل اندازه گیری باشد. پس از این مرحله کارشناسان آژانس تبلیغاتی انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب را توصیه می کنند. با توجه به اهدافی که تعیین کرده اید ببینید کدامیک از شبکه های اجتماعی برای شما مناسب است. پس از انتخاب محیط تبلیغی مناسب عنوان ها و مطالبی را که قصد ارائه به مشتریان دارید آماده کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]انتشار و تحلیل محتوا :
مرحله بعد انتشار منظم و مداوم محتوای تولید شده است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که برای انتشار منظم یک تقویم زمانی ایجاد کنید و محتوای تولیدشده را طبق این تقویم زمانی تعیین شده در اینترنت و شبکه های مجازی منتشر کنید.
پس از انتشار محتوا نوبت به تجزیه و تحلیل محتوای منتشر شده می رسد . کارشناسان آژانس تبلیغاتی تحلیل محتوای منتشر شده را برای تشخیص سلیقه کاربران بسیار مهم می دانند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]ببینید چه محتوایی توسط کاربران بیشتر دیده شده است و لایک بیشتری داشته است. ببینید په نوع محتوایی و در چه ساعت و روزهایی بیشترین جذب مخاطب را داشته است. با تشخیص محتواهای موثرتر برنامه ریزی بهتری برای تولید محتوای جدید بدست خواهید آورد.
اگر قصد مارکینگ و تبلیغات محصولات خود را دارید می توانید جهت تولید محتوا مطابق با استانداردهای بین المللی با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]