SEOدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

راهکارهای دیجیتال مارکتینگ موفق

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]با پیشرفت های فراوان تکنولوژی در سالیان گذشته و ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای تبلیغات و بازاریابی با تغییرات بسیاری روبرو شد و مدل های جدید از مارکتینگ به وجود آمد. یکی از این مدل های نوین دیجیتال مارکتینگ است که کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از آن را به برندها توصیه می کنند. در مقاله ی ” دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ “ با این مارکتینگ بیشتر آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
موقعیت کمپین
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” نقش یک آژانس تبلیغاتی در افزایش فروش “ اشاره کردیم یکی از مهمترین عوامل در موفقیت برندسازی، جلب اعتماد مشتریان است. جلب اعتماد مشتری و حفظ این اعتماد مهمترین اصل در کسب و کار می باشد. امروزه روش های متنوعی برای جلب اعتماد مشتری وجود دارد. یکی از این روش ها اینباند مارکتینگ است که توسط برند یا آژانس تبلیغاتی انجام می شود. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ فرآیند اینباند و مراحل پیاده سازی آن را بررسی کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

حضور در شبکه های اجتماعی :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که برندها در اینترنت و شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشند. یک برند باید از تمام ابزارهای موجود برای شناخت بهتر و ارتباط با مشتریان استفاده نماید. با حضور در این شبکه ها و ارتباط با مشتریان علاوه بر اینکه محصولات خود را معرفی می کنید با سلیقه های گوناگون در حوزه ی کاری خود  بیشتر آشنا می شوید و می توانید با شناخت این سلایق در جهت بهبود کیفیت کالا و خدمات خود پیشرفت کنید.

 

تاکید بر مزایای محصولات :

هر کالایی که به بازار عرضه می شود دارای ویژگی هایی است که باید برای مشتریان توضیح داده شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که مشخصات محصولات خود را به همراه مزیت های هر محصول نسبت به برندهای مشابه برای مشتریان بازگو نمایند. نکته مهم در این زمینه صداقت داشتن با مشتریان است. از تعریف های غیر واقعی در ارتباط با کالا و خدماتی که ارائه می شود پرهیز کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

دیجیتال مارکتینگ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

ارزیابی مداوم مارکتینگ :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی ارزیابی مداوم و بررسی بازخوردهای مشتریان در فضاهای تبلیغی را یکی از عوامل موفقیت در دیجیتال مارکتینگ عنوان می کنند. با ارزیابی مستمر فعالیت هایی که در فضای اینترنت یا شبکه های اجتماعی انجام می دهید مشخص می شود که مشتریان به کدامیک از ویژگی های محصول و در کدام رسانه ها توجه بیشتری داشته اند. این اطلاعات به تعیین استراتژی های آتی سازمان کمک های بسیاری خواهد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply