دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهای معرفی محصول جدید

کیفیت بالای محصول به تنهایی ضامن فروش بالای محصول یک جدید نخواهد بود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کند پیش از عرضه ی محصولات، به نیاز و استقبال بازار مصرف از کالای موردنظر توجه داشته باشند. در مقاله ی ” آیا برای محصولات شما بازار مناسبی وجود دارد ؟ “ در مورد بازار مصرف برای محصولات بیشتر صحبت کردیم. یکی از روش های شناخت بهتر بازار مصرف، شناسایی مخاطبان هدف می باشد که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های شناخت مخاطبان هدف آشنا شدیم.

کسب و کارهای اینترنتیکارشناسان آژانس تبلیغاتی قیمت گذاری مناسب را نیز یکی از عوامل مهم موفقیت محصولات جدید در سطح بازار می دانند. در مقاله ی ” نکات کلیدی برای قیمت گذاری محصولات و خدمات “ در مورد نحوه ی قیمت گذاری محصولات و خدمات ارائه شده صحبت کردیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی فضای اینترنت را یکی از مهم ترین فضاها برای تبلیغات و بازاریابی محصولات جدید می دانند. در مقاله ی ” اشتباهات رایج در کسب و کارهای اینترنتی “ با اشتباهات رایجی که در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی راهکارهای معرفی محصولات جدید می پردازیم.

تعیین هدف از تولید محصول :

استراتژی های تبلیغات و بازاریابی محصولات جدید را با توجه به اهداف تولید محصول جدید تعیین کنید. هدف از تولید محصول می تواند پیدا کردن مشتریان جدید و یا افزایش فروش از طریق مشتریان سابق باشد. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها پیشنهاد می کنند که با توجه به هدفی که از تولید محصول دارند بر مخاطبان هدف در تبلیغات و بازاریابی متمرکز بشوند. به عنوان مثال اگر درنظر دارید درصد قابل توجهی از مشتریان فعلی محصول شما را خریداری نمایند باید توجه ویژه به مشتریان فعلی خود داشته باشید و تا قبل از رونمایی از محصول، مشتریان را با محصول موردنظر آشنا کنید.

تعیین درگاه های ارتباطی مناسب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند پیش از معرفی محصول درگاه های ارتباطی مناسب را انتخاب نمایند. لازمه ی موفقیت در بازاریابی و معرفی محصولات جدید حضور برندها در شبکه های اجتماعی مناسب است. شبکه های اجتماعی مناسب شبکه هایی هستند که مخاطبان هدف در این شبکه های اجتماعی حضور بیشتری دارند.

در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ در مورد روش های تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی صحبت کردیم.

تولید محتوا پیش از رونمایی از محصول :

قبل از رونمایی از محصول جدید با استفاده از محتوای مناسب در درگاه های ارتباطی توجه مخاطبان را به محصول جدید جلب کنید. در مقاله ی ” نکاتی برای تولید محتوای مناسب “ به بررسی نکاتی در مورد تولید و انتشار محتوای مناسب پرداختیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند در محتواهای منتشر شده منتشر شده ویژگی ها و مزایای محصولات را برای مخاطبان ارائه کنند.

معرفی محصولآماده سازی تیم های فروش و پشتیبانی برای محصول :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآوری می کنند که پیش از رونمایی از محصول تیم های فروش و پشتیبانی را برای پاسخگویی به مشتریان آماده کنند.

بسیاری از سازمان ها در آماده سازی تیم های پشتیبانی تعلل می کنند و پس از آغاز فروش محصولات شروع به آماده سازی تیم پشتیبانی می کنند.

در این وضعیت تیم های پشتیبانی معمولا آمادگی لازم برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان را نخواهند داشت. مشتریانی که محصولات موردنظر را خریداری کرده اند برای دریافت پاسخ مشکلات احتمالا با تعلل مواجه می شوند. وجود تعلل در پاسخگویی به مشتریان و معطل ماندن مشتریان موجب کاهش چشمگیر مشتریان خواهد شد.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

 

 

Leave a Reply