دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

راهکارهای گسترش بازاریابی در اینستاگرام

By 12 دسامبر 2020 No Comments

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سرتاسر جهان محسوب می شود و بسیاری از کاربران اینترنت در شبکه اینستاگرام دارای حساب کاربری می باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند به دلیل مخاطبان بسیار بالا، اکثر برندهای مشهور و مطرح دنیا در این شبکه اجتماعی به فعالیت مشغول می باشند. در این مقاله با راهکارهایی برای گسترش بازاریابی در این شبکه اجتماعی محبوب آشنا می شویم.

هشتگ اینستاگراماستفاده از هشتگ مناسب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند هشتگ ها از مهمترین ابزارهای گسترش بازاریابی در اینستاگرام هستند که در رسانه های اجتماعی می توان از آن استفاده نمود.

با استفاده از هشتگ ها می توانید با ایده ها و نظریات طیف های مختلفی از مردم آشنا شویدد و از این طریق، مشتری های هدف خود را پیدا نموده و آنها را با محصولات خود آشنا سازید.

در مقاله ی ” روش های شناخت مخاطبان هدف “ با روش های شناسایی مخاطبان هدف آشنا شدیم.

زمانی که محتوای جدیدی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، اگر از هشتگ های مناسبی استفاده کنید می توانید به مخاطبان جدیدی که علاقه مند به موضوعات مرتبط با شما هستند دسترسی پیدا نموده و آنها را به سوی برند خود جذب نمایید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند تنها نکته کلیدی که بدین منظور وجود دارد این است که هنگام انتشار، از هشتگ هایی که مرتبط با محصولات و خدمات برند شما هستند و همچنین هشتگ هایی که به دفعات در شبکه ها از سوی کاربران جستجو می شوند، به درستی استفاده نمایید.

انتشار در زمان مناسب :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که همانند سایر شبکه های اجتماعی، زمان های شلوغ در اینستاگرام نیز وجود دارند که به آنها زمان های پیک گفته می شود. در صورتی که با ساعت های پیک اینستاگرام آشنا باشید می توانید بهترین زمان را برای انتشار محتوای خود پیدا نموده و با بیشترین بازدهی ممکن در شبکه های اجتماعی مواجه شوید.

بازاریابی در اینستاگرامارتباط مناسب با طرفداران :

شما می توانید از کاربرانی که دنبال کننده رقبای برند شما هستند به عنوان مشتریان هدف جدید سازمان خود استفاده کنید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند به دلیل اینکه این کاربران در گذشته علاقه خود را به محصولات و خدمات مشابه نشان داده اند، این پتانسیل را دارند که طرفدار محصولات و خدمات شما باشند و به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

تنها لازم است تعامل با این کاربران را آغاز کنید و منتظر به ثمر رسیدن فعالیت خود باشید.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: ویژگی های صفحه فرود چیست ؟، آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار، پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، راهکارهایی برای افزایش بازدهی کارمندان و نکاتی مهم برای طراحی کاتالوگ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply