پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ در مورد اهمیت تبلیغات موبایلی صحبت کردیم. اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین اپلیکیشن های موبایلی می تواند نقش مهمی در موفقیت سازمان شما داشته باشد. در ادامه نکاتی را برای انجام تبلیغات اینستاگرام با هم مرور می کنیم تا با رعایت این نکات در عکاسی محصول بتوانید بازاریابی موفقی در اینستاگرام داشته باشید.
طراحی به شکل مربعی باشد :
اولین و مهمترین نکته ای که در اینستاگرام باید مدنظر داشته باشید این است که در اینستا تصاویر به شکل مربعی آپلود می شوند. بنابراین در حین عکاسی محصول به این نکته توجه کنید که تصاویر تبلیغاتی حتما مربع شکل باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
از هشتگ ها استفاده کنید :
اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا عبارات کلیدی موردنظرشان را جستجو کنند. استفاده از هشتگ ها به دسته بندی مطالب کمک می کند علاوه بر این هشتگ ها نقش مهمی در تبلیغات اینستاگرام دارند . با استفاده از هشتگ می توانید پیام خود را به کاربرانی که فالوئر شما نیستند برسانید. پس در تبلیغات حتما از هشتگ های مناسب استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه تمایل به عکاسی محصول برای معرفی کالای خود در اینستاگرام را دارید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]