[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اینستاگرام که امروزه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است در سال 2010 به عنوان یک شبکه اشتراک عکس و فیلم شکل گرفت. در ابتدا فعالان حوزه ی مد و زیبایی از اینستاگرام برای نمایش محصولاتشان استفاده می کردند. ولی با افزایش کاربران این شبکه اجتماعی سایر برندها نیز شروع به استفاده از این اپلیکیشن برای معرفی کالاهای خود کردند. محتوای اصلی تبلیغات در اینستاگرام عکس است.  پیش از این در مقاله ی ” عکاسی محصول “  در مورد اهمیت عکاسی در تبلیغات صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تبلیغ اینستا
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]اینستاگرام با توجه به کاربران بسیار زیادی که دارد فضای مناسبی برای معرفی کسب و کارها است و همانطور که در مقاله ی ” رسانه های مدرن “ صحبت کردیم محتوای اصلی شبکه های اجتماعی عکس می باشد که اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین عکاسی محصول نقش بسیار مهمی در موفقیت تبلیغات دارد . زمانی که قصد معرفی یک محصول را دارید تصویر مناسب از این کالا به جذب مخاطب و افزایش مشتریان سازمان کمک بسیاری خواهد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ “ به نکاتی اشاره کردیم که با رعایت این نکات در حین عکاسی محصول می توانید یک تصویر مناسب از کالایی که قصد معرفی آن را دارید ارائه دهید که این تصویر تبلیغاتی زیبا در شناخته شدن کالا در میان مردم و فروش مناسب کالا تاثیر فراوانی خواهد داشت.

پیش از این در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ در مورد اهمیت تبلیغات موبایلی صحبت کردیم. اینستاگرام به عنوان یکی از مهمترین اپلیکیشن های موبایلی می تواند نقش مهمی در موفقیت سازمان شما داشته باشد. در ادامه نکاتی را برای انجام تبلیغات اینستاگرام با هم مرور می کنیم تا با رعایت این نکات در عکاسی محصول بتوانید بازاریابی موفقی در اینستاگرام داشته باشید.

 

طراحی به شکل مربعی باشد :

اولین و مهمترین نکته ای که در اینستاگرام باید مدنظر داشته باشید این است که در اینستا تصاویر به شکل مربعی آپلود می شوند. بنابراین در حین عکاسی محصول به این نکته توجه کنید که تصاویر تبلیغاتی حتما مربع شکل باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

هشتگ ایستاگرام
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

از هشتگ ها استفاده کنید :

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا عبارات کلیدی موردنظرشان را جستجو کنند. استفاده از هشتگ ها به دسته بندی مطالب کمک می کند علاوه بر این هشتگ ها نقش مهمی در تبلیغات اینستاگرام دارند . با استفاده از هشتگ می توانید پیام خود را به کاربرانی که فالوئر شما نیستند برسانید. پس در تبلیغات حتما از هشتگ های مناسب استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه تمایل به عکاسی محصول برای معرفی کالای خود در اینستاگرام را دارید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply