[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]تصاویر در دنیای امروز نقش بسیار مهمی در تمامی سطوح زندگی ایفا می کنند. امروزه تصاویری که در سیاست، ورزش، زندگی اجتماعی و موارد از این دست وجود دارند نقش بسیار مهمی در شناخت افراد جامعه از این مسائل مهم روز دارند. عکاسی در حوزه ی تبلیغات و معرفی محصولات نیز اهمیت فراوانی دارد. در مقاله ی ” عکاسی محصول ”  در مورد فرآیند عکاسی از محصولات یک برند صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
رسانه های مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکاسی تبلیغاتی در سالیان دور با نمایش در روزنامه ها و مجلات صورت می گرفت. با ظهور ” رسانه های مدرن “ و استفاده از تکنیک های جدید فرآیند عکاسی محصول نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

همانطور که در مقاله ی ” نقش گوگل در تبلیغات “  اشاره کردیم در دنیای امروز به این دلیل که محتوای اصلی شبکه های اجتماعی عکس می باشد اگر فرآیند عکاسی محصول به شکل زیبا و مناسب انجام شود مشتریان بیشتری جذب کالای شما می شوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

انتقال پیام محصول به مخاطب :

یکی از عوامل مهم در موفقیت تبلیغات یک محصول استفاده از شیوه های خلاقانه در معرفی کالا می باشد. این روش های جذاب و خلاقانه باعث جذب مخاطب می شوند و برای برند شهرت و محبوبیت به ارمغان خواهند آورد. در فرآیند عکاسی محصول ایجاد یک فضای خلاقانه و جذاب برای تاثیر مثبت در ذهن مخاطب اهمیت فراوانی دارد.

 

ایجاد حس خوب در مخاطب :

همانطور که در مقاله ی ” آیا لازمه عکس خوب داشته باشیم ؟ ” اشاره کردیم، عکس مناسب لازمه ی یک تبلیغ مفید است. در فرآیند عکاسی محصول باید به این نکته توجه شود که اولین برخورد مخاطب با عکس تبلیغاتی مهمترین لحظه در ایجاد علاقه و جذب مخاطب است. کاتالوگ ها و عکس ها محصولات باید به گونه طراحی و به مشتری عرضه شوند که در همان لحظات اولیه رضایت مشتری را از محصولات و برند مورد نظر کسب نمایند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

جذب مخاطبان
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

موفقیت برند در معرفی محصول :

تهیه یک عکس زیبا و باکیفیت از محصول احتمال موفقیت را برای برند در مقایسه با محصولات مشابه دیگر افزایش می دهد. عکاسی محصول زمانی که برای مخاطب جذاب باشد موجب جذب مخاطب به سوی محصول می شود. ارائه ی تصاویر زیبا از محصولات همچنین در کنار جذب مخاطبان می تواند به جذب سرمایه گذاران نیز کمک کند تا روند رشد و شهرت برند سریعتر از گذشته ادامه یابد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه تمایل به عکاسی محصول برای معرفی کالای خود در فرآیند تبلیغات را دارید می توانید جهت تهیه ی عکس هایی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply