دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

قوانین طلایی فروش محصولات

By 29 سپتامبر 2020 No Comments

یکی از مهم ترین اهدافی که هر برندی از تبلیغات و بازاریابی دنبال می کند، افزایش فروش محصولات و خدماتی است که به مشتریان ارائه می کند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که با پیشرفت روزافزونی که در کسب و کارها ایجاد شده است در هر حوزه ای که برندها مشغول فعالیت هستند برندهای رقیب بسیاری وجود دارد. در این مقاله با راهکارهای طلایی با نحوه جذب مشتری و فروش محصولات آشنا می شویم.

دلیل خرید مخاطبتمرکز بر دلیل خرید مخاطبان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که فروش را فراموش کنید و بر روی پیدا نمودن دلیل خرید مخاطب تمرکز نمایید. لازم است بفهمید که چگونه می ‌توانید برای مخاطبان هدف ارزش قائل بشوید و این موضوع را به آنها اثبات نمایید که برای مخاطبان اهمیت قائل هستید. به محض اینکه مخاطب شما بفهمد که شما تنها برای فروش محصولات حضور دارید، دیوار غیرقابل نفوذی را در برابر شما ایجاد می کند و احتمال خرید به حداقل می رسد. پس برای فروش بر شناسایی نیازهای مشتریان تمرکز کنید و در جهت رفع نیازهای مشتریان اقدام نمایید.

قانون اولین مشتری :

در مورد مشتریان تلاش کنید کنجکاوی به خرج دهید. این بدان معناست که سعی کنید سوال بپرسید، گوش بدهید و به پرسش های مشتریان جواب کامل بدهید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که تظاهر نکنید که شما جواب سوالات مشتری و حتی خود سوالات را می‌دانید. مشتری لازم است احساس کند که شما اختصاصا خود او را دارید بررسی می کنید و درنظر دارید نیازهای مشتری را برطرف کنید و حتی یک راه ‌حل اختصاصی برای مشتری دارید. مراقب باشید شما برای انجام تحقیقات بازارمصرف آنجا نیستید. پس سوالاتی که تنها برای آمار برند شما مفید است را نپرسید، سوالاتی را بپرسید که واقعا به مشتری مرتبط است.

قوانین طلایی فروشبا مشتری مثل دوست برخورد نمایید :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند مانند دوستان و خانواده خود با مخاطبان برند برخورد نمایید، یک برخورد گرم و صمیمی و البته مودبانه!. در هنگام گفتگو صدایتان را کم و زیاد کنید، بی هیجان و پرهیجان صحبت کنید، اما توجه داشته باشید که با او مثل یک فروشنده صحبت نکنید.

رفتار، حرکات بدن و لحن صحبت شما باید به نوعی به مشتری القا کند که شما دوست او هستید، نه یک فروشنده که صرفا می ‌خواهد محصول خود را بفروشد.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: سه عامل تاثیرگذار بر برندینگ موفق، سه اصل مهم برای نورپردازی در عکاسی صنعتی، قوانین مهم کپی رایتینگ برای برندها، نکات کلیدی برای ایجاد روابط عمومی صحیح با مشتریان و … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply