دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

مزایای تحقیقات بازار مصرف برای برند

برندهای مشهور قبل از شروع بازاریابی و تبلیغات تحقیقات کاملی در مورد بازار مصرف انجام می دهند. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ با روش های تبلیغات برندهای مشهور آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از روش های مدرن بازاریابی را که برندهای بزرگ از آن استفاده می کنند اینباند مارکتینگ می دانند. در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرایند اینباند آشنا شدیم.

برندسازیکارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از اصول اولیه در برندسازی را انتخاب یک شعار مناسب برای برند می دانند. در مقاله ی ” شعار تبلیغاتی مناسب یک برند چیست ؟ “ در این مورد صحبت کردیم. پس از برندسازی موفق باید به حفظ جایگاه برند در میان مشتریان نیز توجه داشت تا محصولات و خدمات ارائه شده برای سال ها در نزد مشتریان محبوبیت خود را حفظ کند. در مقاله ی ” چگونه یک برند سال ها به موفقیت ادامه می دهد ؟ “ در مورد محبوبیت طولانی مدت برندها صحبت کردیم. در این مقاله نظرات کارشناسان آژانس تبلیغاتی در مورد مزایای تحقیق بر بازار مصرف را بررسی می کنیم.

شناخت بهتر مشتریان :

تحقیقات جامع از بازار مصرف موجب شناخت بهتر مشتریان می شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که برندها در حین تحقیقات شناخت کاملی از مشتریان پیدا کنند. شناخت کافی از مشتریان موجب می شود بهتر از رقبا بتوانید نیازهای آنها را مرتفع سازید. با اطلاعات کامل از مخاطبان هدف می توانید عوامل ترغیب کننده ی مخاطبان هدف برای خرید از برند را پیدا کنید.

ارزیابی محصولات برند :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند با شناخت بازار مصرف می توانید کارایی محصولات یا خدمات خود را افزایش بدهید. محصولات یا خدمات ارائه شده باید با مخاطبان هدف ارتباط مناسبی برقرار کنند تا مخاطبان نسبت به خرید متقاعد بشوند. با تحقیقات بازار می توانید برداشت مخاطبان از محصول ارائه شده را بررسی کنید. پس از شناخت مخاطبان توجه کنید که کدام ویژگی محصول برای مخاطبان جذاب تر است و تلاش کنید که در بازاریابی و تبلیغات ویژگی موردنظر را به مخاطبان معرفی کنید.

برندسازیرشد فضای کسب و کار :

هر برندی به دنبال گسترش فضای کسب و کار است. در مقاله ی ” راهکارهایی برای گسترش کسب و کارهای کوچک “ با راهکارهایی برای گسترش کسب و کار برندها آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که در طراحی استراتژی رشد فضای کاری باید تحقیقات بازار مصرف وجود داشته باشد. تحقیقات بازار به توسعه ی محصولات و استفاده از روش های خلاقانه برای تبلیغات و بازاریابی کمک می کند.

همچنین تحقیقات بازار مصرف به برندها کمک می کند که با تشخیص نیازهای بازار ریسک کسب و کار خود را کاهش بدهند.

 

جهت انجام تبلیغات و مارکتینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply