دیجیتال مارکتینگسوشیال مدیا

مهارت هایی برای رشد و پیشرفت برند

هدف اصلی هر برند افزایش فروش و سودآوری در کسب و کار مربوطه است. همانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم کارشناسان آژانس تبلیغاتی لازمه موفقیت یک برند را در مشتری مداری سازمان می دانند. در مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ با نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها آشنا شدیم.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از فاکتورهای مهم در مشتری مداری یک برند را پاسخگویی صحیح به مشتریان می دانند. پاسخگویی به مشتریان باید در اسرع وقت انجام شود و درخواست های مطرح شده مورد بررسی قرار گرفته و به مشتریان پاسخ های مناسب ارائه شود. در مقاله ی ” نکات کلیدی در پاسخگویی به مشتریان “ با این نکات کلیدی آشنا شدیم. در این مقاله با راهکارهای پیشنهادی کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای پیشرفت برند آشنا می شویم.

  شنونده فعالگوش دادن فعال :

حتما شما هم می توانید تفاوت میان شخصی که صحبت های شما را صرفا می شنود و شخصی که فعالانه به صحبت های شما گوش می دهد را متوجه شوید. هنگامی که در یک ملاقات طرف مقابل هنگام صحبت شما در حال تایپ است یا نگاهش به جای دیگری است، مسلماً آنطور که باید صحبت های شما را متوجه نمی شود.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند یک شنونده فعال توجه مناسبی به فرد ارائه دهنده دارد، سوالات مرتبط مطرح می کند، عکس العمل های بجا دارد و در هر بحثی می تواند نکات مربوط به بحث قبلی را به یاد داشته و به آن ها اشاره کند.

 

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند نیازی نیست که یک حرف را چند بار تکرار کنید ولی سعی کنید مهارت های شنوندگی خود را تقویت کنید. در جلسات کاری به جای اینکه حواستان به چیزهای دیگر باشد، کاملاً به صحبت های فرد مقابل توجه کرده و در صورت نیاز یادداشت برداری کنید (تاثیر این کار در حفظ مطالب اثبات شده است). توجه کامل به حرف های مشتری اثبات می کند شما مایل به رفع نیازهای مشتری هستید.

سازگاری و انعطاف پذیری :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که چه کسب و کارتان کوچک باشد چه بزرگ، قطعا تمایلی به شنیدن شکایت از کارتان ندارید. به همین خاطر مهم است که تغییر را به عنوان یک واقعیت مهم در دنیای کسب و کار قبول کنید تا نه تنها میزان رضایت مشتریان را افزایش داده بلکه بتوانید مدام استراتژی های جدید تبلیغاتی را امتحان کنید تا بهترین استراتژی ها را مشخص کنید .

اگر نسبت به تغییرات مداوم در تیم یا سازمانتان احساس خوبی ندارید، به جای اینکه فورا واکنش هایتان را بیان کنید سعی کنید آن ها را بنویسید. با نوشتن احساساتتان و دلیل وجودشان، بهتر می توانید نگرانی های بجا را تشخیص داده و بدانید چه صحبت ها و شکایاتی را نباید با تیم خود در میان بگذارید.

پذیرش نظراتپذیرا بودن نظرات :

این مورد بخشی از هوش عاطفی است. در محیط آژانس تبلیغاتی پذیرا بودن نظرات دیگران نقش مهمی در موفقیت دارد. نظرات سازنده کمک می کنند بتوانید گروه خود را به بهترین شکل اداره کنید. اگر در مقابل نظرات دیگران حالت تدافعی داشته باشید، نمی توانید از آنها بخوبی استفاده کرده و آن را در استراتژی کارتان بکار ببرید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی  معتقدند که رمز دریافت و ارائه بازخورد مناسب این است که به برخوردهایتان با دیگران نگاه مثبت داشته باشید.

 

مسلما دلیل اینکه دیگران به شما پیشنهاد سازنده می دهند به این مفهوم نیست که با شما خصومت شخصی دارند بلکه به این خاطر است که می خواهند شما کارتان را به بهترین شکل انجام دهید و در آن پیشرفت کنید. پیاده سازی سیستم های بازخورد می تواند در حل این مشکل راهگشا باشد. در مقاله ی ” راهکارهایی برای جلب رضایت مشتریان “ در مورد پیاده سازی سیستم های بازخورد صحبت کردیم.

 

جهت انجام تبلیغات و بازاریابی بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply