دیجیتال مارکتینگ

مهارت هایی جهت افزایش بازدهی کارآفرینان

کارآفرینان با بهبود بازدهی خود می توانند نقش مهمی در افزایش سوددهی سازمان داشته باشند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی کارآفرینان را یکی از ارکان های مهم برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان می دانند. در این مقاله با مهارت های مهمی آشنا می شویم که به افزایش بازدهی کارآفرینان منجر می شود.

تعیین هدف روزانهتعیین هدف روزانه :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به کارآفرینان توصیه می کنند برای هر روز خود یک هدف مشخص نمایند.

روز خودتان  را با جمله ی “امروز من قرار است این کار را انجام دهم” شروع کنید .

با این روش شما طی روز می دانید که باید چه کاری را با چه کیفیتی در طول روز انجام دهید.

مدیریت مناسب زمان :

بسیاری از افراد زمانی که کاری را به اتمام می رسانند، تصور دارند که به برنامه عمل می ‌کنند و موفق خواهند شد. اما کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که موفقیت کمی پیچیده‌ تر است. برای خودتان برنامه زمانی مشخص و دقیق بنویسید. به این صورت که بدانید هر کاری چه مقداری زمان می برد و دقیقا در همان زمان مشخص کار را به پایان برسانید.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند گاهی جلسات و سخنرانی ‌ها را می‌توان با کمک چند مکالمه ی کوتاه، به نتیجه رساند. پس به جای آن‌که زمان خود را با حضور در جلسات مختلف اتلاف نمایید، تا می‌توانید سعی کنید با استفاده از تماس ‌های تلفنی، ایمیل و هر ابزار دیگر، به نتیجه ی موردنظر دست یابید.

اولویت بندی کارها :

درست است که کارهای مهم‌ تر را باید سریع‌ تر انجام داد، اما منظور از اولویت‌بندی کردن، در نظر گرفتن زمان و موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی‌ است. موقعیت ‌هایی که خواه ناخواه در شرکت روبه رو می شوید و نیازمند یک واکنش سریع و دقیق از طرف شما هستند. کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند خودتان را برای چنین موقعیت‌ های ناگهانی آماده سازید.

افزایش بازدهی کارآفریناناز شکست نهراسید :

به طور کلی می توان گفت شکست لازمه ی پیروزی است. در تمامی کارها بدون شکست خوردن، پیروزی وجود نخواهد داشت. اما کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند فرق یک فرد موفق و یک فرد ناموفق از واکنش در برابر شکست ‌ها مشخص می ‌شود.

تمامی افراد شکست می ‌خورند اما فرد موفق از شکست های خود درس می‌گیرد و به راهش ادامه می ‌دهد ولی فرد ناموفق خودش را می ‌بازد و تنها به شکست خود فکر می کند.

 

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: روابط عمومی و تبلیغات در فضای کسب و کار، سه اصل مهم برای نورپردازی در عکاسی صنعتی، قوانین طلایی فروش محصولات، نکات کلیدی برای ایجاد روابط عمومی صحیح با مشتریان و … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply