SEOتبلیغات گوگلدیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیا

نحوه تخمین بودجه یک کمپین تبلیغاتی

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همانطور که در مقاله ی ” تبلیغات برپایه محتوا “ صحبت کردیم هر برندی برای معرفی محصول یا خدماتی که به مردم ارائه می دهد به تبلیغات نیاز دارد. با شروع عصر دیجیتال و ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای تبلیغات نیز تغییرات شگرفی پیدا کرده است و امروزه هر آژانس تبلیغاتی از اینترنت و شبکه های مجازی برای بازاریابی محصولات استفاده می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
تبلیغات مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با روش های تبلیغاتی مدرن بیشتر آشنا شدیم. در مقاله ی ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ در مورد توجه برندهای بزرگ و مشهور به شیوه های مدرن تبلیغاتی صحبت کردیم.

یک آژانس تبلیغاتی برحسب پارامترهایی همانند موقعیت مکانی، نوع محصول ، مشتریان هدف و مواردی از این قبیل استراتژی های بازاریابی را طراحی می کند. امروزه یک آژانس تبلیغاتی برای معرفی محصول خود یک کمپین تبلیغاتی تشکیل می دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]کمپین تبلیغاتی شامل فعالیت های تبلیغاتی هدفمند است که با استفاده از روش های متنوع پیام های تبلیغاتی را به مخاطبان ارسال می کند و به معرفی محصول و جذب مخاطب می پردازد. در فرآیندهای برندسازی تخمین بودجه اهمیت زیادی در تشکیل یک کمپین تبلیغاتی دارد.

بودجه ی کمپین تبلیغاتی تمامی فعالیت های بازاریابی و تبلیغات یک برند را تحت تاثیر قرار می دهد و یک آژانس تبلیغاتی باید تخمین بودجه را برای فعالیت های تبلیغی و بازاریابی که مدنظر دارد به درستی انجام دهد تا فرآیندهای بازاریابی به بهترین شکل انجام بشود. در این مقاله تصمیم داریم استراتژی های کلی برای تخمین بودجه یک کمپین تبلیغاتی را بررسی نماییم.

 

نوع محصول تولیدی :

یکی از مهمترین مواردی که آژانس تبلیغاتی برای تخمین بودجه باید درنظر بگیرد نوع محصول یا خدماتی است که در نظر دارد به مردم معرفی کند. به عنوان مثال این محصول یک محصول قدیمی و معروف است یا یک محصول نوین که به تازگی به بازار ارائه شده است.

 

وضعیت بازار هدف :

یک آژانس تبلیغاتی برای اینکه ارزیابی درستی از بودجه ی کمپین تبلیغاتی داشته باشد باید بازار هدف محصول را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهد. باید وضعیت بازار هدف را بررسی کنید و سهم خود را تعیین نمایید. میزان بودجه ی یک برند که هدفش تنها حفظ سهم خود در بازار است با بودجه ی برندی که قصد دارد با معرفی محصول خود سهم بالایی را در بازار بدست آورد بسیار متفاوت است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

فضای رقابتی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

میزان رقابت در محصول :

 

یکی دیگر از مواردی که آژانس تبلیغاتی برای تخمین بودجه باید مدنظر داشته باشد فضای رقابتی محصول است. هر چقدر رقبای شما بیشتر باشند و فضای بازار رقابتی تر باشد نیاز به امکانات تبلیغاتی بیشتری برای معرفی برند دارید که موجب هزینه ی بیشتر برای کمپین تبلیغاتی می گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد تشکیل یک کمپین تبلیغاتی موفق را دارید می توانید با کارشناسان آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply