[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]به هر میزانی که تبلیغات تاثیر بیشتر بر مخاطبان هدف داشته باشد و مخاطبان را به استفاده از محصولات یا خدمات سازمان ترغیب نماید سود و شهرت بیشتری نصیب برند خواهد شد. بدیهی است که تبلیغات غیر موثر تنها باعث صرف هزینه و زمان برای برند می شود. از این رو کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید بسیاری بر اثرگذاری تبلیغات بر مشتریان دارند. پیش از این در مقاله ی ” نقش یک آژانس تبلیغاتی در افزایش فروش “ به راهکارهایی به منظور افزایش فروش محصولات اشاره کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
رسانه های مدرن
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]با ظهور ” رسانه های مدرن “ دنیای تبلیغات و بازاریابی به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کرد و امروزه کارشناسان آژانس تبلیغاتی استفاده از این رسانه های نوین را برای مارکتینگ و برندسازی ضروری می دانند.

به موازات پیدایش فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی روش های نوین مارکتینگ و برندسازی معرفی شد. یکی از روش های مدرن مارکتینگ اینباند است که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ با فرآیند اینباند آشنا شدیم. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهای پیاده سازی یک تبلیغات موثر را بررسی کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تعیین گروه هدف :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که در اولین مرحله از فرآیند طراحی و پیاده سازی تبلیغ، گروه هدف برند خود را تعیین کنید. هرکدام از محصولات یا خدماتی که ارائه می شوند مخاطبان خاصی دارند که با شناخت این مخاطبان هدف، نحوه تبلیغات و معرفی کالا یا خدمات به آنها مشخص می شود. در این حالت شما باید به خریداران محصولات توجه کنید به دلیل اینکه در بعضی از موارد همانند کالاهای مورد استفاده نوزادان، مصرف کنندگان خریداران محصول شما نیستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

تبلیغات موثر
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تشخیص نیازهای مشتریان : 

پس از تعیین مخاطبان هدف، قدم بعدی شناخت نیاز این دسته از مخاطبان است. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تشخیص نیازها و انتظاراتی که مشتریان از محصول موردنظر را دارند در طراحی تبلیغ بسیار بااهمیت می دانند. در این حالت باید پیام تبلیغ به خوبی مزایای کالا یا خدمات موردنظر را به مخاطب انتقال بدهد و مخاطب اطمینان حاصل کند که محصول به خوبی توانایی برطرف کردن نیازهای موردنظر خود را دارد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

معرفی ویژگی های محصول :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که پیام یا تصویر تبلیغاتی باید به گونه ای انجام شود که ویژگی های خاص محصول را به مخاطبان ارائه نماید. با توجه به شناختی که در مراحل قبل از مشتریان بدست آمده است ویژگی هایی از محصول را که به نوعی باعث برطرف کردن نیازهای مخاطبان می شود حتما در تبلیغ معرفی کنید. اگر نکته مهمی در ارتباط با کالا یا خدماتی که ارائه می کند وجود دارد در تبلیغ برای مشتریان تشریح کنید.

البته علیرغم نیاز توضیحات جامع در مورد محصول کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که از توضیحات بسیار و متن های طولانی که باعث خستگی مخاطبان می شود پرهیز شود. برای طراحی فضای تبلیغی توجه کنید که محصول موردنظر چه احساسی در مخاطب ایجاد می کند. یک محصول می تواند در مخاطبان احساس خوشحالی، امنیت و یا هر احساس دیگری ایجاد کند. از این فضا در طراحی تبلیغ استفاده نمایید. این نکته در تصاویر تبلیغاتی اهمیت بیشتر دارد. در مقاله ی ” ویژگی عکس خوب “ در مورد ویژگی های یک تصویر تبلیغی مناسب صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

بازخوردهای تبلیغ
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

بررسی بازخوردهای تبلیغ :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از مهمترین وظایفی که باید پس از شروع تبلیغات انجام شود را بررسی مداوم تبلیغ می دانند. پس از شروع تبلیغات میزان بازخوردی که از مشتریان دارید را بررسی کنید. شاید در مواردی بهتر باشد فضای تبلیغی خود را برای جلب رضایت مشتریان تغییر بدهید. ممکن است بهتر باشد از رسانه های دیگری برای معرفی محصولات استفاده کنید. بررسی مداوم بازخوردهای تبلیغ می تواند در طراحی مناسب فضای تبلیغات آتی سازمان تاثیر فراوانی داشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]جهت انجام تبلیغات و برندینگ بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply