عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

نکاتی برای عکاسی از محصولات دکوری

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]عکاسی تبلیغاتی یکی از شاخه های بسیار گسترده در عکاسی است. این گستردگی به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات تبلیغی می باشد. نحوه عکس برداری از محصولات مختلف با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارد. مسلما نحوه عکاسی از محصولاتی با ابعاد کوچک و ظریف با محصولاتی با ابعاد بزرگ یکسان نیست. پیش از این در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ در مورد نحوه عکس برداری از محصولاتی که ابعاد کوچک یا بزرگ دارند صحبت کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
آماده سازی استودیو
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]ممکن است بسیاری از افراد بر این باور باشند که برای عکاسی از محصولات باید مجهزترین دوربین ها و استودیوها را در اختیار داشت. در صورتی که با استفاده از یک دوربین معمولی و یا یک استودیوی کوچک خانگی می توان تصاویر باکیفیتی از محصولات تهیه کرد. در مقاله ی ” عکاسی محصول با دوربین های معمولی “ در مورد نحوه عکس برداری از محصولات با استفاده از دوربین های معمولی صحبت کردیم. اگر قصد آماده سازی یک استودیو در منزل را دارید مقاله ی ” آماده سازی استودیو برای عکاسی محصول در منزل “ را مطالعه نمایید. در این مقاله نکاتی را جهت عکاسی از محصولات دکوری بررسی می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

تغییر چیدمان وسایل :

پیش از شروع عکس برداری وسایل اضافی که در فضای عکاسی وجود دارد را حذف نمایید. این وسایل اضافی باعث می شود که مخاطب توجه کمتری به محصولات داشته باشد. انتخاب زاویه مناسب بستگی به سلیقه طراح دارد ولی در بسیاری از موارد زاویه مستقیم بهترین زاویه ی عکاسی محصول است. زمانی که زاویه مستقیم را انتخاب می کنید دیوارها حالت مناسبی پیدا می کنند و محصولات دکوری از زاویه دید مخاطبان به آنها نمایش داده می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

محصولات دکوری
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

توجه به جزئیات :

در فرایند عکاسی محصول همیشه توجه به جزئیات اهمیت فراوانی دارد و در مورد محصولات دکوری این جزئیات اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند.

زمانی که مشغول طراحی فضای عکاسی هستید توجه داشته باشید که فضا نباید از نظر مخاطبان نامرتب به نظر برسد. اگر سیم یا کابل های برق در تصویر وجود دارد آنها را حذف کنید.

استفاده از گلدان با گل های زیبا جذابیت تصویر را بیشتر خواهد کرد. به طور کلی این نکته را درنظر داشته باشید که واقعیت عکس را به مخاطبان نمایش بدهید. از نمایش اغراق آمیز محصولات خودداری کنید. ویرایش عکس ها قسمت مهمی از عکاسی تبلیغاتی است ولی این ویرایش نباید باعث ایجاد احساس غیرواقعی بودن تصویر در ذهن مخاطب بشود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply