دیجیتال مارکتینگسئوسوشیال مدیاطراحی سایت

هفت راهکار برای افزایش ترافیک وبسایت

By 30 ژانویه 2020 No Comments

افزایش ترافیک وبسایت به مفهوم بازدید بیشتر از وبسایت برند است که منجر به شهرت بیشتر و افزایش فروش محصولات می شود. همانطور که در مقاله ی ” شش مرحله برای شروع فروشگاه اینترنتی موفق “ اشاره کردیم، کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل مهم موفقیت فروشگاه های اینترنتی را در افزایش ترافیک وبسایت می دانند. تولید محتوای مناسب نیز می تواند در بهبود ترافیک سایت موثر باشد. در مقاله ی ” نکاتی برای تولید محتوای مناسب “ با راهکارهای تولید محتوای مناسب آشنا شدیم.

مشتری مداری برندهمانطور که در مقاله ی ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره شد کارشناسان آژانس تبلیغاتی فرایند بازاریابی و تبلیغات مدرن را براساس مشتری محوری می دانند. بنابراین لازمه ی موفقیت یک سازمان رعایت اصل مشتری مداری در تمامی زمینه ها است.

در مقاله ی ” نکات کلیدی برای مشتری مداری برندها “ با نکات ساده و مهم در مورد مشتری مداری برندها آشنا شدیم. در این مقاله به بررسی راهکارهای کارشناسان آژانس تبلیغاتی برای بهبود ترافیک سایت می پردازیم.

کاربرپسند بودن سایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یکی از عوامل مهم در افزایش ترافیک را در کاربرپسند بودن سایت می دانند. کاربرپسند و جذاب بودن سایت موجب می شود کاربران مدت زمان بیشتری در وبسایت حضور داشته باشند. برای طراحی سایت از رنگ ها و طرح های مناسب استفاده کنید. با استفاده از لینک های مناسب به کاربران کمک کنید صفحات موردنظر را در زمان کوتاهی پیدا کنند. همچنین سرعت بارگذاری صفحات را افزایش دهید تا کاربران به دلیل عدم بارگذاری سریع از وبسایت خارج نشوند.

استفاده از ویدئو :

در مقاله ی ” مزیت های مهم ویدئو مارکتینگ “ به بررسی مزایای ویدئو در تبلیغات و مارکتینگ پرداختیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند از ویدئو و کلیپ های کوتاه در وبسایت برای معرفی محصولات یا خدمات استفاده نمایند. با استفاده از یک ویدئو کوتاه می توانید مشخصات کامل یک محصول را به مخاطبان معرفی کنید. در صورتی که معرفی همین محصول شاید به چند صفحه توضیحات متنی نیاز داشته باشد.

سایت ریسپانسیوطراحی سایت ریسپانسیو :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که دارای سایت ریسپانسیو باشند. ریسپانسیو بودن به معنای نمایش مناسب و صحیح سایت در تبلت و گوشی های هوشمند است. به منظور بهینه بودن سایت برای تبلت یا موبایل به فونت ها توجه داشته باشد. ممکن است فونت ها در موبایل بسیار ریز و کوچک باشند. توجه داشته باشید که برای کاربران موبایل حالت مناسبی برای لینک ها و هدایت کاربران ایجاد شده باشد.

وبسایت چندزبانه :

توصیه می شود که وبسایت خود را چندزبانه طراحی کنید. کارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها یادآور می شوند که طراحی سایت چندزبانه موجب ایجاد اعتبار بیشتر برای مخاطبان می شود. سایت های چندزبانه علاوه بر ایجاد اعتبار برای مخاطبان، موجب کسب امتیاز در سئو و رتبه بندی سایت نیز می شود. در مقاله ی ” ترفندهایی برای بهبود رتبه بندی سایت “ به بررسی راهکارهایی برای بهبود رتبه بندی وبسایت پرداختیم.

به روز رسانی وبسایت

به روز رسانی وبسایت :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارهای گوناگون توصیه می کنند که وبسایت خود را به طور منظم به روز رسانی نمایند. به روز رسانی مداوم و تولید محتوای منظم علاوه بر اینکه به جذب مخاطبان جدید کمک می کند موجب رتبه بندی بهتر وبسایت نیز می شود. به روز رسانی منظم علاوه بر جذب مخاطب جدید، به بازدید بیشتر مخاطبان قبلی نیز کمک می کند. در این حالت شما مخاطبانی پیدا می کنید که به بازدیدکنندگان دائمی وبسایت شما مبدل می شوند.

استفاده از شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی نقش مهمی در موفقیت تبلیغات و بازاریابی ایفا می کنند. در مقاله ی ” راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی “ با راهکارهای موفقیت در مارکتینگ شبکه های اجتماعی آشنا شدیم. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که با حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، میزان بازدید از وبسایت افزایش قابل توجهی پیدا می کند. امروزه شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارند. به منظور استفاده بهتر در شبکه هایی فعالیت مستمر داشته باشید که مخاطبان هدف در آنها حضور پررنگی داشته باشند.

تجزیه و تحلیل مشتریان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارهای مختلف یادآور می شوند که لازمه ی افزایش ترافیک شناخت بهتر مخاطبان هدف است. پس از تولید و انتشار محتواهای مختلف به تجزیه و تحلیل مطالب منتشر شده بپردازید. بررسی کنید چه مطالبی بازدید بیشتری را به خود اختصاص می دهند. تشخیص مطالبی که بیشتر مورد استقبال مخاطبان هدف قرار گرفته است می تواند شما را با سلائق مشتریان بیشتر آشنا نماید.

علاوه بر این کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند که تجزیه و تحلیل مطالب پربازدید به استراتژی های آتی تولید محتوا برای وبسایت کمک می کند. با شناخت مطالب پربازدید می توانید موضوعات مشابه بیشتری برای مخاطبان هدف در وبسایت انتشار بدهید. علاوه بر این به ساعت ها و روزهایی که وبسایت بازدیدکننده ی بیشتری دارد نیز توجه داشته باشید. با پیدا کردن ساعت ها و روزهای طلایی که بازدیدکنندگان بیشتری وجود دارد، به انتشار مطالب مفید در این زمان های طلایی بپردازید.

افزایش ترافیک وبسایتکارشناسان آژانس تبلیغاتی به برندها توصیه می کنند که این تجزیه و تحلیل را علاوه بر محتواها برای کلیپ های ساخته شده نیز انجام بدهند. کلیپ های موردعلاقه مشتریان را پیدا کنید و به بررسی نکاتی که موجب بازدید بیشتر کلیپ موردنظر شده است، بپردازید.

شاید یکی از ویژگی های محصول موردنظر که در کلیپ بررسی شده است دلیل افزایش بازدید باشد. با شناخت این نقاط ضعف و قوت می توانید محصولات یا خدمات خود را بهینه نمایید.

 

جهت انجام تبلیغات و افزایش ترافیک سایت بر اساس مدرن ترین متدهای بین المللی می توانید با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.

Leave a Reply