عکاسی تبلیغاتیعکاسی محصول

چگونه عکاسی محصول باعث افزایش فروش می شود

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]فرایند عکس برداری از محصولات اگر به شکل مناسبی پیاده سازی و انجام بشود قابلیت تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان برند را دارا می باشد. پیش از این در مقاله ی ” برندسازی با استفاده از عکاسی محصول “ راهکارهای برندسازی با استفاده از نمایش محصولات را بررسی کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
ابعاد محصول
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]همچنین در مقاله ی ” راهکارهایی برای موفقیت در عکاسی تبلیغاتی “ به ارائه نکاتی جهت موفقیت در عکس برداری تبلیغاتی از محصولات پرداختیم. زمانی که صحبت از عکاسی تبلیغاتی می شود باید به این نکته توجه داشت که با توجه به نوع کالای تبلیغاتی تکنیک های عکس برداری با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در مقالات ” عکاسی محصول کوچک “ و ” عکاسی محصول بزرگ “ در مورد نحوه عکس برداری از محصولاتی با ابعاد کوچک و بزرگ صحبت کردیم. در این مقاله تصمیم داریم راهکارهای افزایش فروش با استفاده از نمایش تصاویر تبلیغاتی را بررسی نماییم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

از تمامی محصولات عکس بگیرید :

اگر محصولات متنوعی را ارائه می کنید در فرایند عکاسی محصول حتما از تمامی محصولات عکس های جذاب و باکیفیت تهیه کنید. زمانی که مشتریان به وبسایت شما مراجعه می کنند تمایل دارند تصاویر تمامی محصولات را در سایت مشاهده نمایند. در صورتی که تصویر تعدادی از این محصولات در سایت موجود نباشد ممکن است موجب نارضایتی مشتریان شما بشود. بنابراین حتما از تمامی محصولات در وبسایت تصویر داشته باشید.

 

عکس ها را از داخل کامپیوتر انتخاب کنید :

یکی دیگر از نکات مهم در فرایند عکاسی محصول انتخاب درست عکس مناسب از میان عکس های گرفته شده است. پس از اینکه یک عکس از کالای موردنظر گرفتید و احساس کردید عکس مناسبی نیست از روی دوربین آن را پاک نکنید. بهتر است عکس های مناسب را از کامپیوتر انتخاب کنید. صفحه نمایش کامپیوتر از دوربین بزرگتر است و بهتر می توانید عکس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است عکسی در صفحه دوربین زیبا نباشد ولی زمانی که از کامپیوتر عکس را می بینید عکس جذاب و زیبایی حاصل شده باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

برندسازی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

از روانشناسی رنگ ها غافل نشوید :

همانطور که قبلا صحبت کردیم در فرایند عکاسی محصول پس زمینه ساده و سفید در تمامی محصولات انتخاب مناسبی است و باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان به محصولات می شود. با این وجود روانشناسی رنگ ها نیز نقش مهمی در انتخاب پس زمینه مناسب دارد. به عنوان مثال عکس های تصاویر الکترونیکی معمولا در پس زمینه های سیاه و براق نمایش داده می شود. این پس زمینه باعث احساس پیچیدگی و امنیت به مخاطب می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد عکاسی محصول برای معرفی بهتر کالای خود در تبلیغات را دارید می توانید به منظور عکاسی با مجهزترین دوربین ها با آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply