دسته بندی نشده

چگونه نرخ تبدیل صفحه محصول را افزایش بدهیم ؟

By 20 دسامبر 2020 No Comments

در دنیای امروز تجارت الکترونیکی از رشد خارق العاده ای برخوردار است که این رشد سریع در سال های آتی نیز  افزایش خواهد یافت. کارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند در این وضعیت رقابت در آینده بسیار رشد خواهد کرد. امروزه میلیون ها وب سایت محصولات خود را در وبسایت های آنلاین به فروش می رسانند و از فضای مجازی برای جلب توجه مشتریان استفاده می کنند. با توجه به این شرایط فضای رقابتی سنگینی در میان برندهای مختلف ایجاد شده است. در این فضای رقابتی، صفحه فرود محصولات شما می تواند نقش مهمی در افزایش فروش و سودآوری سازمان ایفا نماید.

بهینه سازی صفحه فرودکارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که یادگیری نحوه ی بهینه سازی صفحه فرود محصولات هم برای کاربران سایت و هم برای موتورهای جستجو در بازار تجارت الکترونیک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

شاید خرید مشتریان از فروشگاه های فیزیکی به سوی فروشگاه های آنلاین تغییر یافته باشد، ولی مفهوم خرید همچنان در فضای کسب و کار وجود دارد. لازم است تلاش کنید که یک تجربه خوب و ماندگار در خرید محصول برای مصرف کننده ایجاد نمایید.

در این مقاله با راهکارهایی جهت افزایش نرخ تبدیل در صفحات محصول آشنا می شویم.

تصاویر باکیفیت از محصول تهیه کنید :

اگرچه تصاویر باکیفیت به یک عنصر اصلی و تاثیرگذار برای هر محصول در فروشگاه های آنلاین تبدیل شده اند، ولی لازم است از از تصاویر با دقت بیشتری در تبلیغات استفاده شود. کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید می کنند که عکس ها در صفحات محصولات اهمیت زیادی دارند و طبق مطالعات بسیاری از مصرف کنندگان، تصویر محصول را بسیار مهم ارزیابی می کنند و معتقدند عکس زیبا و باکیفیت مهم تر از معرفی خود محصول است.

تولید محتواکارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که تصاویر با وضوح بالا احتمال فروش را افزایش می دهند، بنابراین اطمینان حاصل نمایید که کیفیت تصاویر محصولات بالا باشد.

برای تعداد عکس ها بهتر است سه الی چهار تصویر برای هر محصول، هریک در کیفیت و نورپردازی مشابه، اما در زاویه های متفاوت عکس برداری گردد. فضای اطراف تصویر بهتر است به طور متوسط ۳۰ پیکسل برای سهولت دید مخاطب در نظر گرفته شود.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محصول در قسمت alt text تصویر، در بهبود نرخ تبدیل وبسایت شما تاثیر فراوانی دارد چرا که به موتورهای جستجوگر از جمله گوگل اعلام می شود که هر تصویر شامل چه محتوایی است و در واقع هر تصویر قرار داده شده دارای یک متن توضیح می باشد.

کارشناسان آژانس تبلیغاتی یادآور می شوند که انتخاب پس زمینه مناسب در افزایش فروش محصولات، اهمیت فوق العاده ای دارد. پس زمینه روشن و سفید می تواند ویژگی های محصول موردنظر را برجسته تر سازد. این مزیت به مشتریان اجازه می دهد تا بر روی محصول شما بهتر تمرکز کنند. با این وجود استفاده از سایه روشن ها نیز در تصاویر ایرادی ندارد. به خاطر داشته باشید که رنگ های پس زمینه با محصول نمی توانند یکسان باشند، در صورت یکسان بودن از جذابیت تصاویر به نحوچشمگیری کاسته خواهد شد. در صورتی که محصول شما ظریف و دارای جزئیات می باشد، بهتر است از بزرگ نمایی تصویر استفاده کنید.

بازاریابی برندهاکارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند بسیاری از فروشگاه های آنلاین، ارزش تولید محتوا را برای محصولات خود را ناچیز می شمرند.

در صورتی که توضیحات تکیلی برای محصولات بسیار مهم است زیرا می تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را بسیار افزایش دهد. توجه داشته باشید که “محتوا پادشاه است”.

شاید این جمله قدیمی باشد، اما هرچقدر زمان می گذرد بیشتر به این نکته پی می بریم که محتوا برای هر کسب و کاری پادشاه می باشد، اما توضیحات لازم است به روش زیبایی نوشته شود و شامل کلمات کلیدی مناسب باشد.

برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل در صفحه فروش، توصیف محصول لازم است بیش از جزئیات فنی باشد. هرگز فراموش نکنید که تمامی مزایای محصول را ذکر نمایید. تکنیک های سئو سایت را فرا گرفته و این تکنیک ها را در سایت خود به کار ببرید. بعد از مدتی تاثیرات شگفت انگیز این تکنیک ها را در بازدید سایت و بالا آمدن رتبه ی سایت تان در صفحات گوگل خواهید دید.

نرخ تبدیلکارشناسان آژانس تبلیغاتی معتقدند برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل، ارائه توضیحات کامل و منحصربه فرد برای مشتریان ، که از هیچ منبع دیگری کپی نشده باشد، اهمیت فراوانی دارد.

یک راهکار بسیار مهم که در بسیاری از وب سایت ها نادیده گرفته می شود، عدم توجه به ویدئوهای تبلیغاتی است.

این ویدئو ها در صفحات محصول می توانند برای جذب مخاطبان جدید به وبسایت بسیار مؤثر باشند.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شود،همچنین در آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین می توانید مطالب دیگر ما که شامل: ویژگی های صفحه فرود چیست ؟، آشنایی با تبلیغات همسان در فضای کسب و کار، پیاده سازی استراتژی بازاریابی ، راهکارهای گسترش بازاریابی در اینستا و روش های داشتن ایمیل مارکتینگ موثر چیست ؟ … می باشد را مطالعه نمایید.

Leave a Reply