[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]با ظهور ” رسانه های مدرن “ شیوه های بازاریابی جدیدی به وجود آمدند که یک آژانس تبلیغاتی از این شیوه های مدرن برای بازاریابی و برندسازی استفاده می کند. یک کمپین تبلیغاتی شامل فعالیت های تبلیغاتی هدفمند و برنامه ریزی شده است که با استفاده از روش های متنوع پیام های تبلیغاتی را به مخاطبان ارسال می کند و از این طریق به معرفی برند و جذب مخاطب اقدام می کند. در مقاله ی ” تبلیغات مدرن “ با روش های مارکتینگ نوینی که پس از عصر دیجیتال تشکیل شد بیشتر آشنا شدیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
کمپین تبلیغی
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]در مقاله ی ” نقش یک آژانس تبلیغاتی در افزایش فروش “ با مواردی که یک تیم تبلیغی در جهت موفقیت بازاریابی باید مدنظر قرار بدهد آشنا شدیم. یکی از این موارد توجه به نیازهای مشتری است. همانطور که در ” اینباند مارکتینگ چیست ؟ “ اشاره کردیم امروزه فرآیند تبلیغات و بازاریابی مشتری محور است. در تمامی فعالیت های مارکتینگ اصل مشتری محوری باید رعایت شود. در این مقاله تصمیم داریم با ابزارهایی که به موفقیت کمپین های برندهای بزرگ کمک کردند بیشتر آشنا شویم. در ” برندهای بزرگ چگونه تبلیغ می کنند ؟ “ روش های تبلیغی برندهای بزرگ را معرفی کردیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]هدفی که یک برند یا آژانس تبلیغاتی در کمپین دنبال می کند برقراری ارتباط با مشتریان است. کمپین های موفق معمولا اصول یکسانی دارند که رعایت این اصول موجب موفقیت و به شهرت رسیدن محصول می شود. همانطور که در مقاله ی ” نحوه تخمین بودجه یک کمپین تبلیغاتی “ اشاره کردیم طراحی کمپین برحسب پارامترهایی همانند موقعیت مکانی و زمانی تبلیغ ، نوع محصول ، مشتریان هدف و مواردی از این دست صورت می گیرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]
کمپین های موفق
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

آشنایی کامل با مخاطبان هدف :

یک آژانس تبلیغاتی برای موفقیت کمپین باید شناخت صحیحی از نیازهای مخاطبان هدف داشته باشد. در تبلیغات شخصیت شناسی مخاطبان هدف اهمیت زیادی دارد و حتی شرایط مکانی و زمانی جامعه ی هدف نیز باید مدنظر قرار بگیرد. تبلیغ یک محصول که برای نوجوانان تولید شده با تبلیغ محصولات بزرگسالان متفاوت است. پس در اولین قدم باید شناخت کاملی از مخاطبان هدف داشته باشید تا با توجه به سلایق آنها کمپین را برنامه ریزی کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

بهینه سازی کمپین :

یکی از مواردی که یک آژانس تبلیغاتی در جهت موفقیت کمپین باید همیشه مدنظر داشته باشد بهینه سازی فرآیند تبلیغات و مارکتینگ است. این بهینه سازی شامل تمام فعالیت های کمپین می شود. به عنوان مثال در زمینه ی تولید محتوا با توجه به بازخوردی که از مشتریان دریافت می شود محتوای جذاب و سودمند برای مخاطبان تولید شود. در مقاله ی ” تبلیغات بر پایه محتوا “ با فرآیند تولید محتوا بیشتر آشنا شدیم.

 

ارتباط مداوم با مشتریان :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی توصیه می کنند که همیشه ارتباط خود را با مشتریان از راه های مختلف حفظ کنید. در صورتی که مخاطبان هدف در شبکه های اجتماعی سوالاتی در مورد محصول مطرح می کنند در کوتاهترین زمان ممکن و به شکل کامل مخاطبان را راهنمایی کنید. با هر روشی اعم از پیام های ایمیلی یا پیامک موبایل با آنها در ارتباط باشید تا مشتریان همیشگی برای برند داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”]

فعالیت کمپین
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]

بررسی منظم عملکرد :

کارشناسان آژانس تبلیغاتی تاکید زیادی بر بررسی منظم نحوه ی عملکرد کمپین در اینترنت و شبکه های مجازی دارند. باید به شکل منظمی بعد از فعالیت های تبلیغی کمپین تمامی عملکرد مجموعه از قبیل تعداد بازدیدهای وبسایت و شبکه های مجازی، تعداد بازدیدکنندگان از موتورهای جستجوگر و میزان مشاهده ی محتوای تولیدشده مورد بررسی قرار بگیرد. بررسی این موارد به بهینه سازی فعالیت کمپین که در قسمت قبلی اشاره کردیم کمک فراوانی خواهد کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid”][vc_column_text]چنانچه قصد تشکیل یک کمپین تبلیغاتی موفق را دارید می توانید با کارشناسان آژانس تبلیغاتی پالس دیزاین تماس حاصل نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply